Eve girdiğimde salonda eski müdürüm ile annemi görmemle "Siktir!" diyerek hızla arkamı döndüm.
Müdürün neden polis çağırmadığı şimdi anlaşılıyordu. Annemle oluyordu ve beni polise verirse annem benimle ilgilenecek onunla olamayacaktı.
"Ebru erken geldin." diyen annem ile onlara bakmadan "Sadece eşya alıp gideceğim." dedim ve odama gittim.
Çantama gerekli kitaplarımı koyduktan sonra hızla evden çıktım. Zaten annemler de benim gitmemi beklememişlerdi.
Arabası ile evimin önünde bekleyen Onur'un yanına hızla gittim. Arabaya bindiğim de Onur yüzümün bembeyaz olduğunu fark etmişti.
"Bir şey mi oldu?" diye soran Onur ile "Annem okul müdürümüz ile birlikteydi." dedim. Onur kastettiğim şeyi anlayınca yorum yapmadan arabayı sürmeye başladı.
"Umarım iyi anlatıcısındır. Yoksa yarın ki burs sınavı sadece zaman kaybı olur." dedim.
"Bana güzel anlatırım da seninde çok zeki olduğunu biliyorum." diyen Onur ile "Ben mi peh!" dedim.
"Patronun yaptığı IQ testinde 140 çıkmışsın ama." diyen Onur ile kaşlarımı çattım. Bunlar gizli bilgiydi.
Sadece bizim patron işe birilerini almadan önce zeka testlerine, yeteneklerine, geçmişine ve çevresini falan inceliyordu.
Bunlardan geçtikten sonra dövüş eğitimi ve kesici alet kullanımını öğreten dersler aldırtıyordu.
Onur "Patronun yaptığı bütün testleri başarılı olarak geçmişsin. Bizim burs sınavında mı takılacaksın?" diye sordu.
"Bunlar gizli bilgi değil mi? Sen nasıl öğrendin?" diye sordum. "Orası da bana kalsın." diyen Onur ile hızla cebimden çakıyı çıkarıp boynuna götürdüm.
"Köstebek misin lan!" dedim. Onur "Ebru araba kullanırken boynuma bıçak dayaman hiç de mantıklı değil." dedi.
Tekrar "Köstebek misin?" diye sordum. "Amına koyum değilim lan. Boynumdan çek o bıçağı." dedi Onur.
"Nereden bileyim lan?" dedim. "Telefonumu kurcala istersen." diyen Onur ile cebinden telefonunu aldım.
"Şifresi ne?" diye sordum. "2648" diyen Onur ile şifreyi girdim. Bıçağı boynundan çekmezken diğer elimle de telefonunu kurcalıyordum. Telefonu temiz çıkınca bıçağı boynundan çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satıcı
ChickLitBabası evi terk etmiş, annesi orospu olan bir kızın hayatı ne kadar iyi olabilir? Hemde bu kız hayatını sürdürebilmek için uyuşturucu satışına başlarsa?