Konuşmalıyız

10.9K 524 115
                                    

Umursamayarak "Hak etmişti." dedim. "Çocuk şuan kafasından kanlar akarken yerde baygın yatıyor." diyen Pamir ile Selim piçine tekrar baktım.

Harbi kafası kanıyordu. "Birisi ambulansı arasın o zaman." dedim. Sınıftan biri "Ben ararım." deyince "Sorun çözüldü." dedim.

"Senden şikayetçi olabilir." diyen Pamir ile "Bak bunu iyi hatırlattın." dedim ve telefonumu çıkararak babamın sağ kolunu aradım.

Telefon ilk çalışta açılınca "Bizim sınıfımda Selim adlı bir çocuk birazdan hastaneye kaldırılacak. Onun şikayetçi olmamasını sağlayın." dedim.

"Zorluk çıkarırsa?" diye soran adamımız ile göz devirdim. 

"Zorluk çıkarsa alnının ortasından vurun." dedim. Bu dediğim ile Nefes'in gözleri kocaman olurken Pamir kaşlarını çattı.

"Anlaşıldı efendim." diyen adamımız ile telefonu kapattı.

"Konuşmalıyız." diyerek kolumu tutan Pamir ile kaşlarımı çattım ve kolumu ondan hızla çektim.

"Konuşmak istiyorsan adam gibi söyle istersem gelirim!" dedim.

"Ebru Hanım lütfen benimle gelip başka bir yerde yüksek ses ve sinirle konuşabilir misiniz?" diye soran Pamir ile "Hayır." dedim.

"Sen tatlı dilden de anlamıyorsun. Bu işi kendi çözümlerim ile halletmeliyim." dedi Pamir.

 Sıranın üstüne koyduğum gömleğimi alıp belime bağladı ve "Silahını bütün okulun görmesini istemeyiz dimi?" dedi.

Kahretsin ben onu unutup gömleğimi çıkarmıştım. Ben bu mallığımı düşünürken Pamir bir anda beni sırtına aldı.

"İşte şimdi gidebiliriz." diyen Pamir ile "Bırak lan beni! " diye bağırdım. Pamir dediğimi umursamazken sınıftan çıktı.

Koridorda ilerlerken "Lan sikik beyinli indir beni!" diye bağırdım. Bütün koridor bize bakarken Pamir cevap bile vermedi.

Sinirle "Amına koduğumun salağı indirsene ulan!" diye bağırdım. Pamir tekrar cevap vermezken bize şaşkınlıkla bakan Azra, Boran ve Uraz'ı gördüm. 

Pamir ile bomboş olan müzik odasına girerken göz devirdim. Ne yani kimsenin olmadığı bir yerde ırzıma mı geçecekti?

Sinirle "Ne istiyorsun lan!" dedim. "Sadece okulumda gürültü istemiyorum!" diyen Pamir ile göz devirdim.

Canım burnuma tak etmişken "Bunu sınıfta da söyleyebilirdin! Ne diye beni buraya getirdin?" dedim. 

"Sınıfta bana dediklerinin cezasını veremezdim."

SatıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin