Kaybettim

10.7K 522 94
                                    

Pamir'in tişörtünü pantolonumun içine soktum. Şimdi bir tık daha iyi gözüküyordu. Derin bir nefes aldım ve müzik sınıfından çıktım.

Koridorda yürürken bazı iğneleyici bakışlara mağdur kalıyordum. Normalde hepsini sikerdim de abim beni merak etmiş olmalı, yanına gitmeliyim.

Koridorda ilerlerken abimle karşılaşmam ile olduğu yerde durdum. Abim beni çekip sarılırken benim için endişelendiği her andan belliydi.

"Beni çok korkuttun Ebru. Bir an seni kaybettim sandım." diyen abim ile tebessüm ettim.

"Sadece ufak bir iş çıktı onu halletmeye gitmiştim." dedim. Tabi ki de Pamir'in beni zorla müzik odasına götürüp neler yaptığını anlatmayacağım.

Abim "Sınıfta neler yaptığını duydum." derken gözü üstümdeki Pamir'in tişörtüne kaydı. "Lan bu hangi şerefsizin tişörtü?" diye bağıran abim ile tüm koridor bize döndü.

"Biraz sesini alçalt." dedim. Bu sefer dikkatler üzerimizde olması hoşuma gitmemişti.

"Ebru bu hangi piçin lan!"  diye soruyu tekrar eden abimle "Pamir'in ama neler olduğunu anlatabilirim." dedim.

Tabi ki de benim canım abicim nedenini dinlemeden hızla sınıfa doğru gitmeye başladı.  "Dursana! Abi bir dinlesene!" diye bağırarak peşinden gitmeye başladım.

Abim sınıfa gittiğinde "Pamir kim lan?" diye bağırdı. Pamir "Benim" deyince abim hızla Pamir'in yanına gidip ona yumruk attı.

Pamir birkaç adım gerilerken yanına doğru hızla gittim. "Abi amına koyum iki dakika dur!" dedim.

"Abi mi?" diye soran Azra ile "He abim." dedim.  Abim Pamir'e bir yumruk daha atacakken bir anda Pamir'in önüne geçtim.

"Abi bir dur artık, dur. Amına koyum iki dakika dinle! Bu ne lan?" dedim. 

"Ebru aramıza girme." diyen abimle göz devirdim ve Pamir'i göstererek "Bu gereksizi dövüp dövmemen umurumda değil ama beni dinlememen sinirimi bozdu." dedim.

"Sağ ol ya." diyen Pamir ile ona dönüp yapmacık bir gülümseme ile  "Rica ederim." dedim.

"Tamam anlat" diyen abim ile "Hani ben bir şerefsizi sınıfta dövdüm ya o piçin bıçağı büstiyerimi kesti öyle olunca iyi düşünceli arkadaş da tişörtünü bana verdi." dedim.

"Gömleğini giyseydin ya" diyen abim ile "Gömlek silahımı belli ediyor." dedim.

"Anladım. Üzgünüm " diyen abimle Pamir "Sıkıntı yok." dedi.

SatıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin