Yırtık

10.8K 551 175
                                    

Sinirle "Ne cezasından bahsediyorsun sen!" dedim. Pamir bana yaklaşırken "Havalı olmakmış gibi laflar etmiştin. Ne kadar çabuk unuttun." dedi.

"Gereksiz bilgileri ve kişileri beynimden hızlı silerim." dedim. Pamir bu dediğime gülerken üstündeki gömleği çıkardı.

Oha bu harbi ırzıma geçecek herhalde. Kaşlarım iyicene çatılırken birkaç adım geriledim. Pamir tişörtünü çıkarırken "Merak etme namusunu lekelemeyeceğim." dedi.

"İstesen de yapamazsın zaten." dedim. Pamir tişörtünü tamamen çıkarınca kasları gözleri aldı.

Baklavalarına bakmamak için kendimi zorlarken Pamir durumu fark etmiş olmalı ki sırıtmaya başladı.

Pamir yanıma yaklaşmaya başlayınca iyicene geriledim. Sırtım soğuk duvarla yapışırken Pamir iyicene dibime sokuldu.

"Kollarını havaya kaldır." diyen Pamir ile kendi iradem yokmuş gibi beynimi kullanmadan dediklerine uydum.

Kollarımı kaldırmamla Pamir çıkardığı tişörtü üstüme giydirdi. Bunu neden yaptığına dair hiçbir fikrim yoktu.

Pamir geri gömleğini giymeye başlarken "Bu da neydi lan?" diye sordum.

"Piç herifin savurduğu bıçak vücuduna değmemiş olabilir ama büstiyerinin bir kısmını kesmişti." diyen Pamir ile gözlerim fal taşı gibi açıldı.

"Merak etme sadece bir kısmı yırtılmış ama öyle görünmesi hoş olmazdı." diyen Pamir ile "Gömleğimi giyerdim." dedim.

"Gömleğin içini gösteriyor, olmaz." demesi ile "Neden?" diye sordum. Beynim geri kullanılmaya hazır hale gelince bu konunun Pamir'i ilgilendirmediğini fark ettim.

"Lan sana ne ki? İstersem çıplak gezerim istersem yırtık büstiyer ile." dedim. Pamir bu dediğime tek kaşını kaldırırken ne kadar yakışıklı olduğunu fark ediyordum.

Dirseğine kadar sıvadığı kollarından damarlar fışkırırken beni o kollarla tutup kendine yaklaştırdı.

İstesem karşı çıkabilir hatta dövebilirdim de ama bunu yapmadım. Bunu neden yapmamıştım? 

Dokunduğu her yer yanarken düşünme yeteneği kaybettiğim için mi ona karşı koymamıştım?

Pamir yüzünü kulağıma yaklaştırdı ve "Çünkü sen namuslu bir kızsın ve çıplak ya da yırtık kıyafetle dolaşmazsın. " dedi.

Dediklerini kavramak zor iken "Görüşürüz Satıcı." dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu. 

Olanların şokunu yaşarken gömleğimi alarak müzik odasından çıktı. Bir dakika o benim kim olduğumu nereden biliyordu?

Birde üstümü değiştirmeyeyim diye gömleğimi almıştı. Şimdi ben abimin yanına erkek tişörtü ile mi döneceğim? Abim benim ebemi sikecek. 

SatıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin