Uyandı

10.4K 489 165
                                    

Pamir'den Devam

Ablam Ebru'dan ayrılıp odadan çıkmam için camı tıktıkladı. Cama baktığımda herkes bu bir gün olduğu gibi Ebru'ya bakıyordu.

Annesi hariç. Annesi dün gitmiş ondan sonra ise bugün tekrar uğramıştı. Ertan Amca'ya göre birileri ile sevişmeye gitmişti.

Herkesin baktığını umursamadan Ebru'nun alnına bir öpücük kondurdum. 

"Alından öpersen o kişinin alın yazısı olduğunu duymuştum. Belki silah değiştirmek işe yaramaz. Ben birde senin alın yazım olayım." dedim.

Ebru tabi ki de bu dediğime cevap veremezken "Görüşürüz Ebru. Tekrar döneceğim." dedim.

O sırada Ebru'nun bağlı olduğu makineden sesler çıkmaya başlaması ile kaşlarım çatıldı.

Makinenin ekranında düz çizgiler oluşmuştu. Bu bildiğim kadarıyla şey anlamına geliyordu. Kalbi durmuş!

Ablam ve diğer doktorlar içeri girerken beni zorla odadan dışarı çıkarttılar. Ebru'nun kalbi durmuştu!

Camdan bakarken ablam şok makinesine bir jel döktürüyordu. Hepimiz nefesimizi tutmuş onları izlerken bir hemşire odanın perdeleri kapattı.

"Lanet olsun!" diyerek duvarı yumruklayan Onur ile ne onun ne de diğerlerinin yüzüne bakamıyordum.

Koridordaki sandalyelerden oturup önüme eğildi. Onun kalbi durmuştu. Daha elini bile tutamışken beni bırakıp gitti.

Boran yanıma oturup dostça omzuma eliyle dokundu. " Ebru'nun uyanacağına ben inanıyorum." dedi.

"Ben de inanıyorum. Beni Selim'in elinden kurtarması dün gibi aklımda." dedi Nefes.

"Zaten seni dün kurtardı." diyen Uraz ile Azra onu uyarmak için yalancıktan öksürdü.

"Onur sende elini duvarlara vurarak bir şey kazanamazsın. Adam akıllı dur." dedi Uraz.

Ablamın odadan çıkması ile hızla yanına gittim. "Durumu nasıl? İyi mi?" diye sordum. Ablam gülümsemeye başlayınca ona sıkıca sarıldım. 

"Ebru uyandı. Şimdi onu normal odaya alıyoruz. Hepinize geçmiş olsun." diyen ablam ile "Abla bundan sonra ne istersen yapacağım, söz veriyorum." dedim.

Ablam bu dediğime gülerek "Bunu hatırlatırım." dedi. Bu dediğine gülerek hasta yatağı ile odadan çıkartılan Ebru'nun yanına gittim.

Sersem gibi dursa da uyanmıştı. Ebru beni, bizi bu dünyada o'nsuz bırakmamıştı.


SatıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin