Taehyung - Słuchajcie, może to jakaś pomyłka ,ale nie daje mi to spokoju, nie dostaliście przypadkiem jakichś podejrzanych SMS ostatnio?
Seokjin - Więc nie tylko ja się nad tym zastanawiam.
Yoongi - Do mnie też przyszła jakaś wiadomość, myślałem, że to wróżba noworoczna z lekkim opóźnieniem.
Seokjin - Wróżba w lato, co ona w paczce z Alieexpress do ciebie przyleciała z Chin, że aż takie opóźnienie?
Namjoon - Uspokójcie się, skoro kilkoro z nas dostało SMS
Namjoon - To nie może być przypadek
Namjoon – Mimo że nigdy nie zapisywałem tego numeru, to ma nazwę
Yoongi - U ciebie też? Chłopaki, jeśli to któryś z was, to skończcie, to nie jest zabawne
Seokjin - Jk, Jimin, wy też coś dostaliście?
Seokjin – Yoongi, co z Hobim? Zawsze pierwszy odpisuje na wiadomości, a teraz nawet nie odczytał.
Yoongi - Nie wiem, od rana próbuję się z nim skontaktować i nic
W tym momencie na telefon Jungkooka przyszła wiadomość. Z przerażeniem w oczach spojrzeliśmy na siebie. „Miłość potrafi oślepić, prawda? Wiem coś o tym." Niemożliwe, że ktoś widział upadek Kooka, o tej godzinie w parku zawsze jesteśmy tylko my i kaczki, a wątpię, żeby opanowały funkcję wysyłania SMS.
Jungkook - Poprawka, nic nie miałem
Taehyung - To jest chore
Yoongi - Może niech każdy wyśle swoją wiadomość? Co wy na to?
Namjoon - Foka sama siedzi na krze, dzień swój cały spędza tam, szkoda gdyby jakiś niedźwiedź, przerwał jej ten piękny stan.
Yoongi - Iluzja pęka jak bańka mydlana, lepiej wtedy zamknąć oczy.
Yoongi - A chwilę po tym przyszła kolejna.
Yoongi - Niekiedy to nasi ukochani zadają nam ranę śmiertelną.
Taehyung - Nieśmiertelni są tylko Ci, którzy oddali swe serce innej osobie.
Jungkook - Miłość oślepia, lepiej patrzeć pod nogi.
Seokjin - Empatia to dobra cecha w tych czasach, uważaj żeby ktoś nie wykorzystał jej przeciwko tobie.
Seokjin - Ja też dostałem drugą wiadomość.
Seokjin - Radzę Ci, grać według zasad, bo nie chcemy stracić kogoś z oczu, prawda?
Jimin - Uważaj na swojego chłopaka, nie chcemy, żeby spotkało go coś złego
Namjoon- O co tu chodzi? To nie ma sensu, ale skoro ta osoba wysłała nam wszystkim wiadomości, to chce nam coś przekazać
Namjoon- O której godzinie dostaliście wiadomość?
Yoongi - 9.38
Seokjin- Ja gdzieś koło 14
Jimin - chwilę przed 19
Jungkook- ja zaraz po Jiminie
Taehyung - Między 16 a 17 jakoś
Namjoon- Moja przyszła przed południem
Z rozmyśleń wyrwał nas kolejny dźwięk SMS, tym razem do mnie. Zdjęcie. Moje ciało momentalnie zaczęło się trząść. Hoseok. To Hoseok.
CZYTASZ
Infernum | bts horror au
Horror× Iɴꜰᴇʀɴᴜᴍ × ʙᴛs ʜᴏʀʀᴏʀ ᴀᴜ 7 ɢʀᴀᴄᴢʏ ᴡ ᴛʏᴍ ᴊᴇᴅᴇɴ ᴢᴀʙᴏ́ᴊᴄᴀ Zᴀʙɪᴊᴄɪᴇ ᴢᴅʀᴀᴊᴄᴇ̨, ᴢᴀɴɪᴍ ᴏɴ ᴢᴀʙɪᴊᴇ Wᴀs Gʀᴀ ʀᴏᴢᴘᴏᴄᴢʏɴᴀ sɪᴇ̨ ᴛᴇʀᴀᴢ! #ɪɴғᴇʀɴᴜᴍʙᴛs