Final 2

448 23 115
                                    

8 yıl sonra,
Nazlı : Anne ! Baba! Abi! Ben geldimmmm!

Serkan, bahçede kahvaltı sofrasındayken okuduğu gazeteyi bir kenara bırakıp içeriden okul üniformasıyla gelen kızına gülümsedi...

Eylül : günaydın prensesim... gel otur, kahvaltını et hadi, yoksa geç kalıcaksın okula, naaptın o kadar vakit içeride?

Nazlı : tamam anne, geldim işte...

Eylül : süslendin mi sen?

Nazlı : yoo... babacım, bugün okula giderken bir arkadaşımı da alabilir miyiz?

Serkan : olur, alalım... kimmiş bu arkadaşın, Betül mü?

Nazlı : hayır... Kerem..

Serkan : Kerem? Kerem kim?

Kaan : şu bizim sitedeki saçı sürekli jöleli çocuk yok mu? O işte...

Serkan : o neden bizimle geliyor?

Nazlı : aynı okula gidiyoruz ya baba, birlikte gidelim işte, ne olacak?

Serkan : olmaz.

Nazlı : ya baba yapma. Bak yoksa o Nilay ile gider. Geçen sefer beni okula annem götürürken Kerem de bizimle gelmişti, biz arabadan el ele inerken Nilay'ın suratını görmen lazımdı baba! Mosmor olmuştu.

Kaan : Nazlı...

Eylül : orada dur bakalım Kaan. Senin kardeşine kızma hakkın yok. Sen ondan bir yaş küçükken neler neler yapıyordun. O da yaşayacak hepsini...

Kaan : anne ama neler diyor bacak kadar boyuyla...

Eylül : sen buna karışamazsın

Nazlı : duydun mu? Yaaa!

Eylül : Serkan, birlikte gidersiniz değil mi? Kızımız sana bir soru sordu...

Serkan : ben seni o herifle okula götürmem Nazlı, bitmiştir...

Nazlı : o zaman okula değil ama doğum gününe götüreceksin demek mi oluyor bu? Yarın doğum günü partisi var çünkü ve beni de davet etti...

Serkan & Kaan : hayatta olmaz!

Nazlı : ya ama...

Eylül : sen onlara bakma, gideceksin tabii kızım. Ben götüreceğim seni

Nazlı : holey! Seni çok seviyorum anneciğim!

Serkan : Eylül...

Eylül : hiç kusura bakma Serkancım... ayrıca ben de orada olacağım, merak etme

Serkan : off... iyi bakalım öyle olsun...

Nazlı : Kerem...

Serkan : anma şu adı artık. Sabah sabah yapma şunu, sinir oluyorum Nazlı...

Kaan : bize Aslı ile Kerem demişlerdi ama bunlar Nazlı ve Kerem olmuş baba...

Serkan : saçmalama, yok öyle bir şey.

Nazlı : ama Kerem! O burada...

Serkan arkasını dönüp baktığında Nazlı yaşlarında bir çocuğu görmüştü. Kumral çocuğun saçı yana taranmış, jölelenmişti...

Serkan : neden gelmiş bu buraya?

Eylül : bugün okula beraber gidecekler çünkü canım...

Kaan : neden dikiliyor öyle yalı kazığı gibi?

Nazlı : babamdan çekiniyor çünkü akıllım...

Nazlı koşup Kerem'in yanına gitti ve elinden tutarak ailesinin yanına getirdi...

Zoraki Aşk 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin