Nathan Blake szemszöge:
Màr egy jó ideje az autóban ülök.
A fönököm azt mondta, hogy találkoznunk kell egy màsik céggel, hogy összedugjuk a fejünket.
Nagyon jó ügyvéd vagyok és ez miatt szinte mindig engem kérnek fel egy s más ügyekhez.
Okosan hasznàlom a szavakat, de nagy a szàm és ez miatt sohasem tétlenkedek. Elég hamar felkapom a vizet bármi is legyen az. Barátnőm nincs. Hisz minek? Úgy sem hűségesek és én se lennék az. Amúgy is hirhedt nőcsàbàsz vagyok bárkit megkapok akit akarok csak egy szavamba kerül.
Rengeteg egy éjszakás kalandba vettem már részt.
De egyikőjükben sem találtam meg azt amit keresek.
A szenvedély, a gyengédség, és az elkötelezettség.
Miután oda értem rögtön találkoztam a legjobb barátommal Matthew-val.
Köszöntünk és leültünk mikor az úr tàjékoztatott minket, hogy még egy ember hiányzik őt is megkellene várni.
De akkor nyílt az ajtó és belépett rajta Ő.
Aki szívből gyűlöl és nem tagadja.
Bár én sem kedvelem de azért nem utálom. Ahogy megpillantott a szava is elállt. Nagyon nem örült nekem.
Hisz mi mindig is egymás ellen voltunk.
Ha összekerültünk akkor mindig döntetlennel végződött.
Ő mindig is az érzéseiben bízott ezért elítéltem őt és lefikáztam mindenki előtt.
Mert én mindig is a józan eszemre hallgattam nem pedig a szivemre. Ezért is utálhat ennyire. Aztán fölvettem a szívdöglesztő mosolyom és rávigyorogtam mert ez mindig bejö. De őt egy cseppet sem hatotta meg.
Inkább tüzetesen végig néztem rajta amig nem figyelt.
Eszméletlen gyönyörű nő. Sőt ki merem jelenteni hogy akikkel együtt is voltam egyikőjük sem éri el azt a mércét ahol ő áll. Barna nagy szemei szépen keretezték az arcàt. Pisze orra és szép húsos szája szépen elterelik az ember figyelmét. Hmm... tudnék vele mit kezdeni.
De ő biztos nem ilyen.
Szépen ívelt állkapcsa van és azok a telt idomok..
Szépen megáldották vele. Egyáltalán nem hord kihívó ruhákat de így is szépen kiemeli. Vékony csípő és szép hosszú lábak.. Ez a nő maga a tökéletesség.
Már javában tartott a megbeszélés mikor kijelentik, hogy akkor kapjuk meg az ügyet ha együtt dolgozunk.
EGYÜTT!
YOU ARE READING
Bízz bennem, és szeress a végsőkig!
RomanceMi történik akkor ha két nagymenő cég ügyvédei összekerülnek de a két legjobb emberük ki nem állhatják egymást. Egy gyilkosság miatt kapják meg az ügyet ami kesőbb sorozatgyilkossággá torkollik. Eközben belekeverednek egymás életébe. Vajon több is l...