Baleset..

87 4 2
                                    

Rose szemszöge:
Miután ettünk Nathannal, elbúcsuztunk egymástól és indultunk haza. Úgy gondoltam hogy átöltözök valami kényelmesebbe és elszaladok boltba mert most egész jó idő van kint. Így néztem ki:

Gyalog mentem mert imádok a nyári friss levegőn sétálni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gyalog mentem mert imádok a nyári friss levegőn sétálni. Oda is értem lekapkodtam az egészségtelen kajákat, mikor a nasis sorba értem valaki meglökökött így kiesett a kezemből a kedvenc chipsem.
R: Hé,nem tudna oda figyelni? Megölte a kedvenc chipsemet! - néztem rá bosszankodva.
N: Ohh, ne haragudj. Rose?
R: Nathan? Te képes voltál nekem jönni? - kuncogtam fel.
N: Ezek szerint. - nevetett ő is.
R: Mit keresel itt ilyen későn?
N: Ezt inkább nekem kellene kérdeznem.
R: Kifogyott a dugi nasis polcom. - biggyesztettem le a számat.
Ekkor hirtelen megszólalt a telefonom. Egy ismeretlen szám hívott.
R: Igen?
I: Jó estét hölgyem. Maga Rose Elizabeth Millton?
R:Igen. Miben segíthetek?
I: A bátyjának autóbalesete volt. Súlyos sérülésekkel szállítottuk el a kórházba.
A telefon és a kosár kiesett a kezemből. Hát megalált.
N: Rose mi történt? - simitotta meg az arcomat.
R: Én..... Én.... Én... Nekem most mennem kell. Azzal a lendülettel el is szaladtam. Gyorsan haza futottam mivel nem volt olyan messze a bolt. Bepattantam a kocsim a és már hajtottam is. Vagy 200 km/h val nyomtam a gázt most az se érdekelt volna ha most kell meghalnom. Mikor odaértem kipattantam a kocsiból és gázpedállal futottam be a kórházba. Miután leüvöltöttem a nővéreket megmondták hogy hol találom a bátyámat.
Mikor odaértem már a felcsalád ott volt. Megláttam Bryant és odaszaladtam hozzá.
R: Mi van vele? - üvöltöttem rá.
B:Rose nyugodj meg! - nézett rám gyengéden. Tudta hogy mindig is ilyen heves természettel vagyok megáldva így tudta kezelni az ilyen helyzeteket.
R:Mégis hogy nyugodnék meg ha a másik testvérem autóbalesetet szenvedett? - néztem rá könnyes szemekkel.
B: Gyere ide kicsim. - azzal a lendülettel szorosan a karjaiba zárt. Már eltelt egy óra addigra ide érték Mayaék is. Én viszont nem tudtam elszakadni a bátyámtól. Meg kell őket védenem. Már a széken feküdtem a fejem Brayden ölébe. Eközben megérkezett Alex felesége is.
V: Mi történt? - nézett rám
R: Autóbalesetet szenvedett.
Gyorsan leült és megkapaszkodott bennünk. Maya egyszer elment mert csörgött a telefonja. Már egy jó ideje várakozunk kint mikor kitolják Alexet a műtőből. Ahogy ránéztem kishíján rosszul lettem. A jobb keze begipszelve a lábával együtt az arcát véraláfutásos kék zöld foltokkal.
B: Doktor úr. Hogy van?
D: Őszinte leszek. Nagyon megsérült szerencséje volt neki. Belső vérzését elállítottuk ezért még pár napig bent tartjuk megfigyelésen. Nagynehezen bekunyeráltuk magunkat de akkor már Alex fennt volt.
R: Szia Alex. - néztem rá aggódva.
B:Hogy vagy bátyus?
A: Egész jól.
R: Mi történt? - ültünk le az agyára.
A: Normális sebességgel haladtam mikor szembe belém jött valaki. Félig kilógtam így eszméletemnél voltam még mikor azt mondta
"Visszatértem, Ha túléled add ezt át a kedvesemnek S".
Amikor ezt meghallottam a szívem eszeveszett sebességgel kezdett el dobogni.
R: Tehát megtalált. - suttogtam.
R: Befejezi amit elkezdett.
A,B: Óvatosnak kell lenned. Nem tudjuk meddig képes elmenni. Meg fogunk védeni.
R: Nem lehet. Ugye tudjátok hogy az életemnél is jobban szeretlek titeket?
Bármit megfogok tenni hogy levadásszam és befejezzünk mindent. Ha kell az életemmel fizetek..
B: Ezt meg sem hallottam. Ezt nem teheted meg. Nem halhatsz meg. - nézett rám idegesen.
Hát igen Brayden mindig is vigyázott rám mi ketten nagyon össze vagyunk nőve.
R: Szeretlek titeket. - fogtam meg a kezüket és öleltem meg őket.
Akkor még nem tudták mire is készülök.

Bízz bennem, és szeress a végsőkig!Where stories live. Discover now