Nathan szemszöge:
Már egy órája alszik Rose.
Azóta csak figyelem őt.
Olyan gyönyörű, mint egy angyal.
Jesszus teso ne legyél már ennyire érzelgős.
N: Mi hozhatta neki elő a pánikrohamot?
M: Nem mondhatom meg. Még akkor sem ha fontos volnál neki. - nézett rám.
Maya is eszméletlen szép lány volt de Roset meg sem közelítette.
M: Amikor pánikrohama van rémálmai lesznek. Ez miatt nem alszik túl sokat. Mindig agyal és ez nem tesz neki jót.
M: Olyan dolgok történtek vele a múltban amivel senki sem dicsekedne. Sőt senki más nem élne együtt ezzel a fájdalommal amivel egyedül akar megbírkózni. Ő a legerősebb nő akit eddig is ismertem. Nagyon erős törékeny és fáradt. Nem enged senkit a közelébe mert fél.. - nézett a barátnőjére könnyes szemekkel.
M: Rengeteget vagyunk egymásnál nem szeret egyedül lenni. Szinte mi már testvérek vagyunk. Mindig is én kezeltem ha pánikrohama volt.
N: Mióta van ez nála?
M: 14 éves kora óta. Akkor találkoztunk. - mosolyodott el az emlékre. Ez még csak egy kisebb roham volt. Olyan 1- 1,5.
N: Szokott ennél rosszabb lenni? - Kérdeztem tőle pánikolva.
M: 4 fokozatos. A legerősebb eddig a 2 volt. Akkor sokkal több ideig tart minden.
Nem gondoltam volna ezt Roseról.
Mindig is olyan magabiztos és ügyes volt.
Már egy ideje csak ültünk mikor Rose elkezd motyogni és fordulgatni.
M: Kezdődik. Ilyenkor minél hamarabb fel kell ébreszteni.
Maya odament hozzá és elkezdte felébreszteni.Egyszer csak Rose felül az ágyon zihálva. Ránézett Mayara és sírvafakadt.
R: Olyan rossz volt. Mintha megint ott lennék. Úgy utálom ezt az egészet. Utálok egyedül lenni mert rettegek mikor mi történik.
M: Tudom szívem. Ha akarsz lakhatsz nálam. Bár azt mondhatnám hogy csak álom volt.
R: Tudod hogy nem tehetem meg! Akkor te is bajban lennél.
M: Hogy vagy?
R: Ahhoz képest hogy bűzlök a hajam kócos és szétvagyok csúszva egész jól. - nevetett fel Rose.
Aztán hirtelen rám nézett és nem mosolygott.
R: Te mit keresel itt? - nézett rám dühösen.
M: Ő segített nekem felcipelni.
R: Ohh, hát köszönöm de mostmár jól vagyok úgyhogy nyugodtan mehetsz.
M: De..
N: Semmi baj Maya úgy is mennem kell. Kitartást lányok.
Miután leléptem rájöttem hogy Rose belülről egy összetört szívü kislány. Ki kell derítenem miért!
YOU ARE READING
Bízz bennem, és szeress a végsőkig!
RomanceMi történik akkor ha két nagymenő cég ügyvédei összekerülnek de a két legjobb emberük ki nem állhatják egymást. Egy gyilkosság miatt kapják meg az ügyet ami kesőbb sorozatgyilkossággá torkollik. Eközben belekeverednek egymás életébe. Vajon több is l...