Rose szemszöge:
A főnökünk ma kiosztotta a kettes csapatokat, hogy jobban megismerjük egymást.. úgy voltunk csapatba hogy Karl és Maya akik nagyon egyhangon voltak, Matt , Connor és Sofia, én és Nathan. Milyen meglepő.
Kishíján szívgörcsöm lett mikor megtudtam.
Felöltöztem így:
És a hajamat összefogtam. Ma se viszem túlzásba az öltözést.
Megbeszéltük, hogy egy kávézóban találkozunk. Mikor odaértem Nathan még sehol sem volt. Tipikus.. pedig késtem is. Addig leültem és megvártam még megjön. Eltelt 5...10....15 perc mikor betoppant és mosolyogva ült le elém.
Én már eközben ettem egy kakaoscsigát és capuchinot.
N: Szia! Neharagudj, hogy késtem de be kellett ugranom édesanyámhoz.
R: Semmi baj. - mosolyogtam rá.
N: Mióta ülsz itt?-kérdezi tőlem
R: Kb.20 perce.-nevettem fel.
Most nem találtam olyan visszataszítónak.
Már egy jó ideje nyammogok mikor Nathan felkuncog.
R: Miaz? - néztem rá nagy szemekkel
N: Gyere csak közelebb..
Vonakodva bár de közelebb mentem és akkor hírtelen felállt és letörölte ajkaimról a csokit. A lélegzetem is elàllt. Sose szoktam hagyni hogy hozzám érjenek de erre nem voltam felkészülve. Mindketten egymás szemébe bambultunk mikor köhintett a pincér mellettem. Gyorsan leült Nathan én meg letöröltem a szám. Mindketten zavarba voltunk amig meg nem törtem a jeget.
R: Vannak testvéreid?-kérdeztem érdeklődve.
N: Igen egy lány.
Nagyon meglepődtem.
N: Egy 23 éves csodaszép bogár.
Nagyon eleven és túlságosan is hasonlítunk egymásra.- mosolyodott el.
És neked van?- kérdezte kíváncsian.
R: Igen Kettő bátyám.- nevettem fel az arckifejezésén.
R: Mindketten idősebbek nálam. Én vagyok a kicsi hugocskájuk ami nem minden szempontból jo. Alex a legidősebb van már van családja egy kislánya van így nekem is kijuthatott a keresztanyaság. Aztán ott van Brayden aki 27 éves ő hasonlít leginkább rám. Ő is egyedül van baràtnő nélkül ahogy én is pasi nélkül- nevettem fel.
N: akkor nem sok pasi maradt meg igaz?
R: Igen kuncogtam fel
R: Egyszer hazavittem egy olyan srácot aki még a légytől is félt de amikor meglátta a testvéreimet fejszével a kezükben. -röhögtem már.
És neked volt ilyen baràtnős szitu?
N: Igen. De ígérd meg hogy senkinek sem mondod el mert ártana a hírnevemnek.
R: Na ki vele te macsó.
N: 15 voltam mikor megakartam csokolni egy lányt de olyan hévvel sikerült hogy lefejeltem és kivérzett az orra.
R: Te jó isten. - már a pad alatt fetrengtem.
N: Azért élőben nem volt ez olyan vicces.
Elhiszem.
N: Gyönyörű vagy mikor nevetsz.
R: Ő.. köszönöm azt hiszem..pirultam el.
Ez egy csodálatos nap volt jól éreztem magam vele csak kettecskén.
YOU ARE READING
Bízz bennem, és szeress a végsőkig!
RomanceMi történik akkor ha két nagymenő cég ügyvédei összekerülnek de a két legjobb emberük ki nem állhatják egymást. Egy gyilkosság miatt kapják meg az ügyet ami kesőbb sorozatgyilkossággá torkollik. Eközben belekeverednek egymás életébe. Vajon több is l...