Meggondolatlanság..

80 5 0
                                    

Nathan szemszöge:
Reggel felébredtem kicsit kómásan battyogtam lefelé a lépcsőn. Ekkor megpillantottam egy talpig felöltözött barna szépséggel találtam szembe magam.
Így nézett ki:

N: jó reggelt! - dörmögtemR: Neked is

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

N: jó reggelt! - dörmögtem
R: Neked is. Hogy aludtál?
N: Egész jól és te?
Felesleges kérdés volt hisz tudtam hogy 2-3 óránál többet nem aludt..
R: Aludtam. - nevetett fel.
R: Nekem most el kell mennem reggeli a konyhaasztalon a ruháidat. kimostam, ne haragudj de nagy valószínűséggel egy kicsit női illata lehet neki mert az én öblítőmmel mostam ki. A kanapén megtalálod.
A kulcs az asztalon kérlek zárd be az ajtót mert nem tudom mikor jön haza Matt.
N: Matt?
R: Igen itt lakik ideiglenesen mint mindig.
N: Oké. Bent találkozunk?
R: Nem most más dolgom van. - komorodott el.
R: Vigyázz magadra. Szia.
Miután megreggemiztem megkerestem a ruháimat és tényleg nem hazudott frissen mosott rózsa illata volt az ingemnek. Egyáltalán nem zavart. Felöltöztem és elindultam dolgozni. Útközben találkoztam Matthewel és együtt mentünk be. Ahol megpillantottam Mayat és Mattet. Odamentünk hozzájuk.
N: Sziasztok. - köszöntem rájuk.
M,Ma: Szia Nathan.
M: Nem látta valaki Roset? Ma nem voltam otthon és aggódok érte.
Ma: Nincs neki semmi baja elment meglátogatni valakit.
M: Ugye nem? Még véletlenül sem!
Ma: De. - hajtotta le a fejét.
M: Miért nem szóltál? - kiabált rá a lányra. És ha megjobban összetörik vagy esetleg meg ver valakit azt hogy magyarázzuk ki?
Matthew: Elég lesz Matt. Állt Maya elé.
M: Nekem csak ne pofázz mert leverlek.
Ezzel ott hagyott minket.
N: Vidd haza Mayat jó?
Elindultak kifelé.
Nem sokkal később én is elindultam a legközelebbi kávézó fele. Mikor odaértem egy igen ismerős személyt pillantottam meg. Aztán észre vettem hogy ROSE keres valakit. Aztán megpillantott egy barna hajú lányt és elejtette a kezében lévő táskát. Egy pillanat alatt ott termett előtte és megölelte. Nagyon meglepődött a barna hajú leány. De visszaölelt.  Rose elengedi és felveszi a földről a táskáját és leülnek. Rose komoran néz a lányra ahogy a lány is Rosera. Nagynehezen elkezdenek beszélgetni mikor egy szőke srác oda megy a lányhoz és megcsókolja.. Rose szemei kidüllednek és haraggal néz a srác szemébe aki úgyszintén meg lepődve néz Rosera. Most jött el az én időm. Gyorsan beszaladtam mikor Rose keze repült volna be a pasi arcába.
Megfogtam az ökölbe szorított kezét és hátrahúztam a derekánál fogva.
N: Gyere. Hidd el nem éri meg. - suttogtam gyengéden a fülébe
El is indultunk volna ha a pasi nem szólt volna be Rosenak.
R:Na mi van Liz ő is megdugott mint annak idején én? - kérdezte nevetve.
Ennyi volt Rose kiszabadult a kezeim közül és behúzott egy hatalmasat a hapsinak.
R: Nem drágám. Ő nem erőszakolt meg! Még levegőt is elfelejtettem venni. Hogy valaki engedély nélkül bánjon a gyönyörű testével na meg mit nem elindultam én is de a barnahaju lány megállított.
-Fogd vissza a barátnődet mert bajok lesznek.
R: Csak tessék Mary. Már nem számít.
Ezzel a lendülettel viharzott ki Rose az épületből.
Utána szaladtam és Megfogtam a csuklóját.
R:Engedj el amíg szépen mondom Nathan.
N: Nem foglak.
R: Akkor leverlek a picsába. Szép irányzott ütései voltak neki de kihajoltam őket. Gyorsan oda szorítottam a derekánál fogva magamhoz hogy ne próbálkozzon. De ő csak azért is ütögette melkasomat.
N: Rose fejezd be.
N: Rose fejezd már be! - kiabáltam rá.
R: Ki vagy te nekem hogy megmond?-ordított rám könnyes szemekkel.
Egy percet sem haboztam olyan erősen megöleltem hogy le tudjon nyugodni. Egyre kisebbeket lélegzett amit jó jelnek vettem.
N: shh.. Nyugodj meg itt vagyok.
Akkor délután egymás ölelésbe kapaszkodtunk. Egyre kíváncsibb vagyok Rose életére.

Bízz bennem, és szeress a végsőkig!Onde histórias criam vida. Descubra agora