Hallgatózás..

95 6 0
                                    

Nathan szemszöge:
Reggel frissen keltem és üdén..
Jó kedvem volt mert végre láthatom Roset.  Nem mintha jobb viszonyba lennénk de azért várom már.
Már sétáltam befelé az új munkahelyemre és akkor megláttam Roset és Mayat. Maya valószínű szidhatta  Roset aki lehajtott fejjel mosolygott és ezen nekem is el kellett mosolyodnom. Végig nézek Rosen egész lazán van felöltözve sose láttam még így. Egy melegítő van rajta és ahoz egy felső. Egy gyönyörű kócos kontyba volt a haja amely beindította a fantáziámat.  Aztán elindultak be. Addig én megvártam Matthewt hogy együtt menjünk be. Meg is érkezett és mi el is indultunk befelé. Mikor kinyitottuk az ajtót egy majdnem alvó Roset találtam.
Rámosolyogtam és kacsintottam. Ő elre fintorgott egyet és kiment az ajtón.
Ezért utána mentem de bár ne mentem volna ki. Épp kávét főzött mikor meglátott valakit és elkezdett felé szaladni. Mikor megláttam hogy kihez. Szó szerint dühöngtem. Oda ment a sráchoz ráugrott és úgy ölelte meg. Mikor kiölelgették egymást akkor letette a srác aki kb egy pár centivel volt nagyobb nálam mégegyszer megölelte. Soha nem láttam még Roset ennyire boldognak. Inkább vissza is fordultam.
Már egy idő eltelt mikor ?Maya elindult az ajtóhoz de az hírtelen kinyilt. Beesett Rose rá pedig Maya. Elöttük meg a srác volt. Aztán hírtelen Rose elkezdett nevetni de annyira hangosan hogy már majdnem én is. Egyszerűen annyira gyönyörű volt. Sose láttam még így nevetni.
Aztán a srác elkezdte becézni és a lány kérte hogy vegye fel. Felvette és lerakta a székre. Nagyon de nagyon féltékeny voltam a srácra. Hogy ő megérintheti.
Aztán megölelte a két lányt. Mint egy védelmező bátyj.  Bemutatta a srácot mint kiderült Mattet és mindenki elkezdett beszélgetni a másikkal amig a főnök nem ér ide. Matt Rose és Maya egymással beszéltek.
Én meg csak figyeltem őket. Maya és Matt nagyon egy hullámhosszon voltak míg Roset szídták halkan. De azért elcsíptem pár szót.
M: Miért nem alszol? És ne kifogásolj! Parancsolt a lányra.
R: Nem bírok ennyi. Próbálkozom de nem megy.
M: Ez hülyeség! Minden ember elfárad.
Kiabált rá a lányra.
R: De ha egyszer nem merek! Félek érted? Tudod milyen érzés rettegni? Kérdezte tőle kiabálva. Mindenki elhallgatott. Megfogta magát Rose és elindult kifelé mikor megállt. Visszafordult és odaszaladt Matthez aki átölelte.
M: Nem tudom milyen kicsim. De ha előlünk is elzárkózol sose leszel jobban.és nem fogunk tudni segíteni Mayaval. - Maya bólogatott.
R: Én csak.... elfáradtam... belefáradtam az egészbe.. csak aludni szeretnék.. de semmi nem hat..  tényleg hol fogsz lakni még itt vagy? - kérdezte tőle Rose.
M: Hát még nem..
R: Gyere hozzám. Tudod ott mindig van hely..
M: Rendben. De akkor tartsunk ma csajos napot és igyuk le magunkat a sárgaföldig. - nevettek fel.
Nem értettem őket de sok mindenen mehettek keresztűl. Mi csak ketten vagyunk Matthewwal de mindig együtt vagyunk.
Nagyon szeretik egymást.  És ezt senki nem tudja szétszakítani..

Bízz bennem, és szeress a végsőkig!Onde histórias criam vida. Descubra agora