Yanına Geleceğim

26 7 3
                                    

Sevgilim olman için beni sevmene veya benim yanımda olmana gerek yok..

Hâlâ mesajına cevap vermemiştim,abimin aldığı sürpriz aklımdan bile çıkmıştı.Ve sonunda cesaretimi kazanıp yazmaya başladım.
Ben:"Zamanı gelince."Çok zaman geçmeden bir cevap geldi
Didâr:"Şimdi söylesen 😀"
Ben:"Dediğim gibi her şey zamanı gelince." Kalbim gerçekten öyle bir çarpıyorduki kriz geçirecektim.

(3 Saat Sonra)
Evet 3 saat direnmemin sonucunda ötmüştüm,evet şaşırmıştı şok olmuştu.Doğru değil mi şok olması zaten beklemediği birinden ilgi gelince..O gece sabahın 6'sına yakın neredeyse konuştuk evet ben onu seviyordum,şaşırmıştı "Aylardır beni mi seviyorsun ?" diye,evet ben sevmiyorum hâlâ desemde o belkide hâlâ sevdiğimi çoktaaan anlamıştı..
(Yarın)
Okuldan gelip direkmen telefonu elime almıştım ve ondan mesaj gelmişti."Iyi misin ?" diye sormuştu klasik sorulardan sonra..
Didâr:"Mehmet sana bir şey söyleceğim ama aramızda kalacak."
Ben:"Söz,kimseye söylemiyeceğim."
Didâr:"Ben senden hoşlanmaya başladım."Inanamadım gerçek olamazdı büyük ihtimalle beni deniyordu.
Ben:"Şakan güzeldi başka var mı ? 😂😂😂"
Didâr:"Ciddiyim,konuştuğumuz son günlerde zevk almaya başladım ve senin hakkında kalbimde duygular başladı."Hâlâ inanamıyordum gerçek olabilir miydi ?
Ben:Yani ben korkuyorum,birisiyle sevgili olmaktan ya kaybedersem diye,ya zarar alırsam diye." Mehmet sen tam bir aptalsın,kafamı sikiyim,ne dedin sen kıza
Didâr:"Beni istemiyorsan söyle,iki kelime edeceksin ve çekip gideceğim."
Ben:"Sana sevgimden şüphen olmasın,seni öyle seviyorum ki anlatamam ama bilmiyorum."
Aramızdaki neredeyse 15-20 dakikalık bir diyalogtan sonra,ne sevgili olmuştuk ne düşman sadece konuşuyorduk ve birbirimizi seviyorduk ne olacaktı bende bilmiyordum..
Ben:"Ee soru cevap yapalım mı ?"
Didâr:"Sen nasıl istersen."
Ben:"Ben başlıyayım :) Yurtdışında nereyi görmek isterdin ?"
Didâr:"Fransa,çok seviyorum dilini öğrenmek istiyorum.Gitmekte istiyorum.Peki ya sen ?"
Ben:"İran,sırf farsçaya ilgimden,sıra sende fecrim :)"Evet o benim fecrimdi,o benim gündoğumumdu :)
Didâr:"Hayal kuralım mı ?"
Ben:"Üzülecek msin ?"
Didâr:"Sen bozmazsan hayır"
Ben:"Tamam kuralım :)))"
Evet o andan sonra belkide hayatımın en mutlu anlarını yaşadım öyle güzel hayal kurmuştuk ki galiba bu mesajları artık hep dönüp dönüp okuyacaktım..
Dakikalar sonra bir anda nedensizce mesaj yazmaya başladım.
Ben:"Yanına geleceğim ve bir gün gözlerim gözlerine değecek."
Didâr:"Geleceksin sevgilim,ya da geleceksin gelmeme gibi bir şansın yok,bu arada sevgilim olman için yanımda olmana veya beni sevmene gerek yok.."

                  3.Bölüm Son

Evet bu bölüm biraz Mehmet ve Didâr'ın mesajlarını okuduk,birazda kısaydı diğer bölümde biraz daha uzun olacak :))) Oylarsanız sevinirimmmmm :)))))

4 RakamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin