Ne son, nede bir başlangıç bizimkisi sonu olmayan bir başlangıç,Sonsuz başlangıç..
"Kurtulmadık sevgili,komplo var ve derin bir oyun,bana bir oyun oynanıyor ve sizede zarar verilebilir.Çok korkuyorum.Kimse çok tehlikeli ve derin birisi."
Didâr korkuyla bana baktı. Ellerini yanaklarıma koydu ve dudaklarını araladı "Kurtuluruz." Ağzından sadece bu kelime çıktı.Evet onun ağzından bu kelimeyi duyduğumda sanki her şey düzelecekti.Kurtulacaktık,kurtulurduk.Bana öylesine bir güven vermişti,ama bir taraftanda korkuyordum.
"Memo,iyi misin ?" Ezgi'nin sorusuna aniden cevap verdim "Korkuyorum." Didar'ın yanına yaklaştı ve yeniden bir soru yöneltti "Neden ?" Derin bir iç çektim ve "Size bir şey olmasından çok korkuyorum,size bir şey yapılmasından çok korkuyorum.Ailenizi bıraktınız ve benim yanımda derin bir oyuna dahil oldunuz.Beni tanıyan birileri ise hedef siz olabilirsiniz.Çok korkuyorum." İkiside tedirgindi.Didâr gözlerime derin derin bakarak konuşmaya başladı."Seninle ölmeyede varım yaşamayada,biz tek bedende yaşamasakta tek ruhuz,Sen ölürsen,bende ölürüm,ben ölürsem sen ölürsün." Elini kızarmış gözümle tuttum.Ve yürümeye başladık bir taksi çevirip,eve doğru yol aldık.Eve vardığımızda 3'ümüzde hem ruhen hem vücuden yorgunduk.
Kendimizi gelir gelmez yatağa attık.Didâr ve benim odam farklıydı aynı yatakta yatmıyorduk ama sarılıyorduk.
Duvarların arasından sarılıyorduk,hemde sımsıkı..Kimse bizi ayıramacaktı..14.Bölüm Son
Yazdığım en kısa bölümlerden biriydi.Hatta en kısasıydı ara bölüm gibi bir şey oldu. Bu bölümden sonra 3 karakterimizide zorlu zamanlar bekliyor.
Sizce bu oyunu düzenleyen kim olabilir ? (Hikâyemize dahil olmayan biride olabilir.)
Mehmet'in tavrı bu olaylardan sonra kızlara karşı daha korumacı olabilir mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Rakam
Genç KurguSevgilim olman için ne yanımda olmana nede beni sevmene gerek var..