Halının Altına Süpürülenler

11 2 3
                                    

(2 Gün Sonra)
(Didar'ın Gözünden)
Evet benim sevgilim bir katil olabilirdi ama bunu isteyerek yapacağını hiç düşünmüyordum,çünkü isteyerek yapmamışti cesedi şehrin ücra bir köşesine gömdük ama bize ne olacaktı ? Yok muydu bu herifin yakını,dostu,tanıdığı ?

Ezgi tüm sessizliği bozdu ve tedirgin sesiyle "Abim arıyor,bu abimin numarası nasıl olurda yeni numaramı bulur.Mehmet Ezgi'nin elinden telefonu aldı ve onlarca parçaya ayırdı.Ezgi kızgın bir ifadeyle "Napıyorsun sen ?" Mehmet bekletmeden cevap verdi,ben sessizce oturuyordum.İçime sanki bir şey oturmuştu.Konuşmamı engelliyordu.
"Yakalanmak istiyorsun değil mi ? Abinle gitmek istiyorsan,biletini alayım git." Ezgi güler bir ifadeyle "Oyy kuzum benim sen kızar mıydın ?" ve devam etti "Seninleyim ve sizinleyim." O an bende sessizliğimi bozdum,Ezgi'yi tekrarladım."Seninleyim ve Sizinleyim" ve Mehmet'te dudaklarını araladı "Benimlesiniz." Ondan sonra uzun bir sessizlik oluştu evet sevgilim katildi ve dışarı bir adım atamıyordu.Polis arkadaşı Hakan durmadan arayıp soruyordu, "Adama ne yaptın,adam nerede ?" diye,o yüzden üçümüzde çok tedirgindik.
"Halının Altına Süpürülenler" ve devam etti Mehmet "Ben bir katilim ve halının altına süpürüyoruz.Sizi riske atmak istemiyorum.Yarın bilet alacağım ve yeniden ikinizde İstanbul'a döneceksiniz,hiç bir şeyden haberiniz yok gibi,okulunuza devam edeceksiniz." Şaşırmıştım,elini tuttum ve konuşmaya başladım "Olmaz,kâtiyen olmaz." Ezgi'de bir kaç saniye sonra "Hani seninleydik şimdi fikirlerin mi değişti." Mehmet söze atladı "Sizi riske atamam.Her an kapımıza polisler dayanabilir.Görgü tanığısınız,suç ortağı diye bile suç atabilirler.Hakan götümden ayrılmıyor.Her an bir şeyler olabilir." Derin bir iç çekerek söze girdim "Seninle hapis yatmayada varım,her şey seninle." ve devam ettim "Eğer bizi göndermeye çalışırsan" sözümü kesti ve gülerek konuşmaya başladı "1.60 boyunla napacaksın bakalım,anlat" Ezgi'yle saniyelerce kahkahalara boğuldular,sinirlenmiştim."Seninle bağlarımı keserim." Bütün ortam bir anda bozuldu o gülünç ortam kendisini korkunç bir ortama bıraktı.Mehmet sanki kabullenmiş gibi konuşmayı kesti ve bir kaç dakika sonra Mehmet'in telefonu çaldı.Sessiz konuşuyordu şunları anlayabildim sadece.
"Anlamıyorsun beni,lan ne diyorsun sen.Seviyorsakta seviyoruz kardeşim.Benimle bir daha konuşmayacaksın he,ya bi siktir git." "Kim" diye sorduğumda tekdüze "Onur" diye cevapladı.Onur aramızdakileri nasıl öğrenmişti çok şaşırmıştım.Mehmet tuvalete gitmek için izin aldı.Yaklaşık 5-10 Dakika gibi bir süre geçti ve kapı çalmaya başladı Mehmet tuvaletteydi.Aslında anlamıştım ki bunlar polisti çünkü dışardan telsiz sesleri geliyordu. "İntikâl ettik komiserim" "Tutukluyoruz,kesin karar,tamam komiserim." Bir anda dünya başıma yıkıldı sevdiğim adamı tutuklamaya geldiler.Kapı gittikçe daha çok çalmaya başladı.Ezgi korkudan titriyordu.Tuvalete doğru koştum ve kapıya fısıldadım "Kaç,geldiler.Pencereden kaç.O an kapı açıldı ve Mehmet çıktı sanki her şey bitmiş gibi davrandı bir anda,ve ilk dudaklarımdan,sonra yanaklarımda,ve daha sonra en son boynumdan öptükten sonra,iyice kokumu içine çekti ve kapıya doğru ilerledi.Polisler acımasız bir ifadeyle "Mehmet Uzun,sen olmalısın hiç acımadın mı,bıçak darbelerini vururken ?" Mehmet biraz bekledikten sonra cevap verdi "Benim" Gözlerim gözyaşlarına engel olamıyordu.Hıçkırıklarla polislere doğru "Götürmeyin onu,almayın benden." diye sitem ettim.Polislerin birisi güler bir ifadeyle "Sevgilisisin galiba son kez bir şey diyebilirsin,buda sana kıyağım olsun.En kötü müebbet yer yani benden söylemesi." ona doğru döndüm ve ben söze başlamadan o başladı "Şunu bil ki,oradan kurtulacağım,isteyerek yapmadım,Nefsi Müdafaa kanıtlanacak.Seni seviyorum sevgili kendine iyi bak" Ezgi'ninde yanağından bir kere öptükten sonra polisler anında kelepçeyi ters taraftan taktı.Polis arabasına doğru eğilerek götürülüyordu.Hayatımın en kötü anıydı bu sevdiğim adam ellerinde kelepçe ile bir polis arabasına doğru götürülüyor.. Sanki içsesim konuştu."Her şey daha yeni başlıyor.."

                      12.Bölüm Son

Memo'ya yakıyoruz bu gece,evet arkadaşlar bu bölümümüzde Mehmet tutuklandı.Sizce neden hiç bir şey daha belli olmadan bile tutuklanma kararı alındı ?
Sizce Mehmet kurtulur mu ?
Didar ve Ezgi neden tutuklanmamış olabilir ?
Mehmet kaçmak yerine teslim olmakla hata mı etti ?

4 RakamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin