Καλή χρονία και ευτυχισμένο το 2015! Αρχικά, θέλω να απολογηθώ που δεν είχα ανεβάσει για αρκετό καιρό. Το Λύκειο δεν είναι εύκολη υπόθεση και στις γιορτές το μόνο που ήθελα ήταν να κάθομαι όλη μέρα!
Δεν ήθελα να γράψω κεφάλαιο χωρίς όρεξη, γιατί ποτέ δεν βγαίνει καλό. Δεν ξέρω αν η έκταση του είναι ικανοποιητική, μιας και δεν γράφω σε υπολογιστή αλλά σε ταμπλετ και δεν μετράω τις λέξεις αλλά σίγουρα έχει να πει πολλά!
Το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στην panos_giannaaa που ζήτησε δωράκι για τις γιορτές! :)
~ 6 μήνες πρίν ~
" Ένα από το ίδιο ". Έσπρωξε το άδειο γυάλινο ποτήρι προς τον μπαρμαν, χωρίς ωστόσο να υπολογίσει τη δυναμή του. Το ποτήρι έφυγε από τον πάγκο, σπάζοντας με έναν θεαματικό θόρυβο. " Θα στο πληρώσω αυτό " είπε ξερά.
Ο τύπος πίσω από το μπαρ τον πλησίασε με ένα βλέμμα ανησυχίας χαραγμένο στα μάτια του. " Φιλέ, έχεις τρόπο να γυρίσεις σπίτι σου; ".
Σήκωσε βαριεστημένα τα μάτια " Έχω αμάξι ".
" Ελπίζω να έχεις και ασφάλεια τότε! " ειρωνεύτικε πικρόχολα " να καλέσω κάποιον να σε πάρει; ".
" Απλά ξαναγέμιστο ". Ένιωθε πολύ καλά, καλύτερα από ποτέ. Το μόνο που ήθελε ήταν ένα ακόμα γαμημένο ποτό.
" Πήγαινε σπίτι σου καλύτερα. Είσαι λιώμα ".
" Μια χαρά είμαι " γρύλισε μέσα από τα δόντια του " Γιατί δεν ασχολήσαι με κανέναν άλλον; ".
Ο τύπος σήκωσε τα χέρια παραδομένος " Οκ, οκ. Αν θες ποτό έλα βάλτο μόνος σου " είπε και τον άφησε στη μιζέρια του.
" Έλα πάρτο μόνος σου..." μουρμούρισε νευριασμένα " έλα πάρτο μόνος σου ". Σηκώθηκε από την καρέκλα αλλά ήταν λες και τα πόδια του δεν άγγιξαν ποτέ κάτω. Βρέθηκε ξαπλωμένος μπρούμητα στο πάτωμα. Έβγαλε έναν ήχο αποδοκιμασίας καθώς το μάγουλό του σύρθηκε στην βρωμιά.