Pozna A: Ahoj všem.
Tohle je docela náročné snažit se dodělat všecko do školy, snést tuto poněkud obtížnou situaci a udržet si úsměv, že ano?
Proto taky doufám, ze vám všem, co čtěte a nebo číst začnete, přijde k chuti další kapitola. Omluvte tak dlouhý pauzy ve vydání a chyby.
-Kath. 🐳
Taehyung se radši rozhodl odejít chlapci z očí na balkón, zase se pokoušel, ač nevědomky prchnout z přítomnosti okolí. Sebral se bezeslov na balkón a tiše za sebou zavřel vstupní dvířka, která jen jemně zacvakla za jeho zády.
Povzdechl si, pohled jeho skleněných kočičích očí se rozostřeně zaobíral krajinou, jež byla z balkónu vidět, kdežto si Taehyung nacvičenými pohyby vytáhl z kapsy krabičku cigaret i
s zapalovačem, jednu smrtící tyčinku vytáhl a s stejně prázdnými pohyby jako byl jeho pohled ji vložil mezi plné rty a její konec jedním tahem plamene zapálil, aby mohl vtáhnou nevhodné látky a toxický jedy do svých plic a následně jejich pozůstatky vypustit zase ven.Jaká to úleva.
Věděl, jak si škodí a taky věděl, že s tímto nezdravým návykem, jež se s ním táhl, jako jizvy na jeho těle odmítá přestat. Měl by, ale chlapci přišlo logičtější se zabíjet postupně mnoha zlozvyky a za odměnu tím utlumit psychickou bolest, než odejít natrvalo hned.
Svou vlastní rukou, jako mnozí před ním už. Patetické. Smutné.
Na to chlapci až moc zamotali hlavu dva ze členů, kteří se teď nacházeli tam, kde je chlapec bezeslov zanechal, předpokládal, že zde nebude nikým vyrušován.
Nijak o to nestál, aby ho kdokoliv rušil z jeho myšlenek a dával mu jen další nesmyslné kázání o tom, jak “to zabíjí a škodí ” a měl by přestat, modrovlásek nechtěl.
A když někdo nechce přestat, je to zdaleka daleko horším, než kdyby neuměl přestat s danou věcí.
Ušklíbl se když se z nebe postupně začal spouštět déšť, který nelítostně sílil, nebe se zatáhlo
a potemnělo, čímž se zdání ze světlého dne, někdy kolem třetí odpoledne stal dojem pozdního večera doprovázeného deštěm
a jak brzy chlapec pocítil, tak
i silného a ne příliš teplého vítru, který stejně jako déšť sílil.“K sakru!” zamumlal si pro sebe Tae, dokouřil cigaretu, kterou típl bez zájmu o parapet, tím ji dokonale uhasil a následně hodil do malého koše u dveří.
Prohrábl si lehce odrostlé modré vlasy a s poněkud nepříjemnými myšlenkami, které ho nepříjemně ovlivňovaly na jeho náladě a chuti s někým být v kontaktu,
se navrátil ke zbytku skupiny.J-hope a Jin se o něčem bavili stranou od zbytku. Podle úsměvů a zaujatosti na mobilu se snažil zrovna nejstarší člen mladšímu vysvětlit jistý recept na koláč.
ČTEŠ
𝔽𝕒𝕜𝕖 "ℙ𝕒𝕣𝕒𝕕𝕚𝕤𝕖„
Fiksi Penggemar["Is Everything Alright?„] He Asked Meanwhile His Voice's Trembling With Just One Breathe And His Eyes Are Observing My Face..."I'm fine.„ [A Little Lie Hurt No One, Right?] ★★★★★★★★★★★★★★★★★ People Are Lying To Each Other All The Time And So Hide...