Pozna A: Ahoj všem.🖤
Trvalo mi bezmála několik měsíců, než jsem se opět odhodlala vydat kapitolu, ale jsem tu a nezapomněla jsem.Užije si kapitolu a udržte si hlavně zdraví a pozitivum!
-Kath✨Počet slov: [1062✨]
Taehyung v klidu dojedl a tak se mohl rozhlédnout jak jsou na tom ostatní. Jiminie i Jungkook už odnášeli talíře do dřezu.
Yoongi tiše seděl vedle Hobiho, hlavu položenou na jeho pravém rameni, ale Taehyung to shledal zcela normálním a nějak si ohledně toho nepokládal žádné domněnky a dotazy typu “Proč?”
A proč by nemohli?
Pro něj bylo tohle zcela běžné.
Když by uviděl třeba zelenou oblohu, tak ano, to zcela jistě není přirozené a normální, ale tohle bylo a vždy bude. Pro něj ano.
Taehyung si přál aby i pro ostatní, aby přestali odsuzovat slepě dva lidi stejného pohlaví, protože spolu jsou, že k sobě mají emoce, nebo snad protože kdykoliv se někde zmínilo: “No on je gay...” tak širokou nehomosexuální společnost napadne jediné stanovisko...*Pane bože, fuj dva lidé co místo aby byli s ženou
a zajistili si normální chod rodiny, tak si strkají přirození do pozadí...Ohavnost!* došel mu tento poněkud stereotypní názor většiny okolo nich.Otřásl se a radši se rozhodl podívat se na zbylé členy.
Hobi samozřejmě neprotestoval, měl již dojezeno také a jeho ruka jemně spočinula na levém rameni Yoongiho tak, aby si jej tiskl tělem k sobě a on aby neupadl.
Nikdo neměl nutkání je za to nějak pošťuchovat s dotazy toho typu, jak to mezi sebou mají, jenom protože byli v této pozici.
Jin a Namjoon se o něčem tiše bavili spolu, podle pobaveného šepotu lze usoudit, že se dobře bavili oba dva. Tae se tiše zvedl od stolu aby i on po sobě odnesl a umyl nádobí, když se však vracel zpátky vyrušila ho něčí ruka na jeho levém rameni.
Byla jemná a poměrně malá.
A tak se samozřejmě otočil, aby mohl pohlédnout do očí Min Yoongimu.Jeho navenek klidné, uvnitř však ztrápené a unavené kočičí oči
a jeho pohledy, co dával jedině on a nikdo jiný, mu chyběly.Pomalu si uvědomujíc, jak dlouho byl zajmut myslí jen u svých dvou crushů...ano uznal, že jeho crush není jen jeden z chlapců a situace mezi nima, ať už byla (a nebo nebyla) jakákoli, tomu nasvědčovala i tak ale mu chyběl Min Yoongi. Někdo, kdo mu tenkrát řekl, jak by se měl chovat, aby nebyl zraněný, aniž by se jej na to slovem zeptal. Poslechl jej.
“Děje se něco Hyung?” zeptal se jej zdvořile a upřímně se usmál.
Chyběl mu. Bělovlásek přikývl
a šeptem dodal:
ČTEŠ
𝔽𝕒𝕜𝕖 "ℙ𝕒𝕣𝕒𝕕𝕚𝕤𝕖„
Fiksi Penggemar["Is Everything Alright?„] He Asked Meanwhile His Voice's Trembling With Just One Breathe And His Eyes Are Observing My Face..."I'm fine.„ [A Little Lie Hurt No One, Right?] ★★★★★★★★★★★★★★★★★ People Are Lying To Each Other All The Time And So Hide...