•trente-sept•

4.6K 195 44
                                    

ARKADAŞLAR BOL YORUM VE OY ALABİLİR MİYİM TEŞEKKÜRLER İYİ OKUMALAR

•••
Çocukluğumu seviyorum, her yönüyle. Şanslıydım çünkü çevremdekiler tarafından sevgiye boğulurdum. Yetişkinliğimde de mutluyum. Her ne kadar bir zamanlar Ali'den dinlendiğim sevgide boğulmuş olsam bile. Fakat çabama ve sabrıma değmişti bir aydır yaşadıklarım. Sonsuza kadar gider mi, emin değilim ama bugünümde olduğu için mutluyum.

Bu sabah neşeli uyandım. Sevdiğim adamın günaydın mesajıyla ve arkadaşlarımın güzel sohbetiyle. Öyle ki içimde gereksiz bir mutluluk vardı bugün. Sadece biraz daha enerji kazanmak için girmiştim mutfağa. Babam masamıza kahvaltılıkları yerleştirmekle meşguldü. Annemin markete gittiğini öğrenmiştim babama günaydın dedikten hemen sonra.

Babam, birkaç kez duraksadı işini tamamlarken. Halbuki alt tarafı masaya birkaç tabak diziyordu. Endişelenmedim, neşeli sohbetimize devam ettik. Babam ayaklarımın dibine yığılana dek. O andan sonrası ise hafızamda yok. Ne düşündüm ya da ne yaptım, tek bir salisesi bile yok aklımda. Sadece babamın düşerken çıkardığı gürültü, düşmemek için tuttuğu masadan çekip aldığı masa örtüsü dönüp duruyor gözümün önünde.

Hastanede olduğumu hatırlıyordum. Kimse yoktu yanımda, annem bağıra çağıra ağlarken onunla hiç ilgilenmedim. Onu teselli etmeye gücüm yoktu, çünkü böyle bir gün için hazır değildim. Hiç düşünmemiştim, babamı nasıl kaybederim? Annem kendine gelemediği ve ondan daha iyi durumda göründüğüm için, babamın üzerindeki eşofmanın cebinde kalan son eşyaları verdikleri kişi bendim. Gözyaşları içinde bundan sonra ne olacağını düşünen de.

Her şey o kadar hızlı oldu ki. Selin, Onur ve Ali yanıma gelip gittiler. Ertesi güne dek yalnız kalmadım. Babamın üzerine attıkları ilk toprakta ise kimse kalmadı yanımda.

Bilmiyorum bu durumla nasıl başa çıkılır? Atlatılır mı, alışır mıyım? Babamı toprağa verdiğimiz günün gecesindeyim. Odam karanlık, düşündüğüm tek şey maalesef babamı kaybedelim değil.

*4 yeni bildirim

Onur: iletildi: ses kaydı

-*keşke hiç o anlamda yaklaşmasaydım ona. Selin aklımı karıştırdı ve ben bunca yıldır içimde Deniz'e karşı olan merağın etkisi altına girdim. Kafamı sikeyim Onur kız berbat halde. Babasını yeni kaybetti üzerine bir de böyle bir şerefsizlik yaparsam ne hale gelir beynin alıyor mu? Senin vereceğin aklı sikeyim.

Onur: Selin çok pis sıçtık

Onur: Ali'yi konuşturdum durum hiç iyi değil

Onur: ben bu çocuğun kafasını sikeyim

Okuduklarım ya da dinlediklerim, hiçbir şey hissettirmedi bana. Ağır basan bir acım vardı çünkü.Yıllardır sevdiğim adamın benim hakkımda böyle düşünmesi, açımı katlamıştı sadece. Tepkilerimi etkilememişti.

Deniz: Selin'e iletirim

raison d'être | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin