10. Pomocy...

599 35 13
                                    

Tu jest wszystko takie same. Nie... Tu jest wszystko inne... obce... Widzę wszystkich, ale nie mogę ich dotknąć. Jedyna moja droga powrotu to to lustro. Tyle, że jest rozbite.

Czytałam gdzieś o tym. To znaczy, że jeżeli nie wrócę w ciągu 3 dni - utknę tu na 7 lat.

Może mogę się z nimi jakoś skontaktować. I tu zaczęła się panika, bo te prawdziwe osoby były po drugiej stronie. Mimo to Rosalie stała za mną. Te postacie były... dziwne. Coś z nimi było nie tak.

Rosalie pov
Przeszukałam cały dom i nic. Tylko to zbite lustro. Wiedziałam, wiedziałam, wiedziałam!!! Dlaczego ja tu wcześniej nie przyszłam?!

Może to lustro coś symbolizuje... Chyba Carlisle powinien mieć coś o tym w swojej bibliotece.

Eva pov
Mądra Rosalie poszła do biblioteki. Ale trzeba jeszcze umieć znaleźć książke.

Usiadłam załamana. Zaraz potem do domu wparował Jasper. Rosalie mu powiedziała o mnie. Serce mi pękało, gdy widziałam jego mninę.

Rosalie pov
Poleciałam z Jasperem do biblioteki. Szukaliśmy książki z godzinę i nic. Gdy Carlisle wrócił do domu od razu poprosiliśmy go o pomoc. Aha. To my szukamy książki od godziny, a on ledwo wszedł do biblioteki i już ją znalazł.

Muszę się bardziej zorientować w tym domu...

Czarne łzy 3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz