Kalbin Tabuları ya da Olası Yanlışlar 2

772 68 102
                                    

"Wohoooooo! Harikasın Granger!" Kendinden geçerek dans eden kızın, dans etmek için oturduğu yerden kalkan arkadaşına seslenişi birilerinin konsantrasyonunu bozmuştu.

Çakır gözlerini büyüleyici bulduğu kızdan çekerken iç geçirip ince uzun parmaklarını saçlarının arasına attı. Dikkatini dağıtmak için gözlerini kapatarak başını iki yana salladı hafifçe. Kumral kızın gülüşü kulaklarına dolarken yüzünü buruşturdu.

"Yanına gideceğim, Harry." Ona gülümseyen zümrüt yeşili gözlere baktı. Her zaman kendinden emin gözleri gergin gibiydi.

"Seni reddedebilecek kız tanımıyorum Draco. Git ve hallet şu işi." Elleri en yakın dostunun omuzlarını destek vermek istercesine sıkıca tutuyordu. Sarışın çocuk puflayarak başını kumral olanın omzuna bıraktı.

"Saçlarımı oynamana ihtiyacım var sanırım. Beni rahatlatıyor." Omzuna alnını yaslamış olduğu çocuğun, gözlerini kapatıp kendi kendine gülümsediğini görmedi doğal olarak. "Buraya gelmeden önce sen saçlarımla oynarken daha çok uyumama izin vermeliydin yaralı kafa, uyurken beni izlediğinde bunu hissedip uyanabiliyorum."

"Ah pardon, ekselansları. Sizi uyutma görevi başlı başına yetiyor." Omzuna dağılan sarı saçların sahibi güldüğünde parmaklarını onun saçlarına çıkararak dağıttı düzgün saçları. "Kalk artık omzumdan, kafan çok ağır." İsyanla karışık yaptığı şaka istemese de amacına ulaştığında ona destek olma görevinin kendisinde olduğunu biliyordu.

Draco gözlerini kendisine dikmiş, yalancı bir öfkeyle kaşlarını çatarken mırıldandı. "Bok kafa Potter."

Gülmemek için kendisini tutarken başını salladı Harry. "Evet katılıyorum, Potter bok kafanın teki."

Karşısındaki sarışın çocuğun gözleri yumuşayınca omzunu patpatladı. "Sen hala burada mısın Malfoy? Hadisene!"

"İyi görünüyor muyum?"

Harry duyduğu sorunun şaşkınlığıyla gözlerini kocaman açtı. "İçine kötü bir ruh falan mı kaçtı senin? Draco Malfoy'la konuştuğuma emin olamıyorum."

Sarışın çocuk parmaklarını saçlarından geçirirken utangaç denilebilecek bir gülümsemeyle omuz silkti.

"Olağanüstü görünüyorsun gerzek. Her zamanki gibi."

Dostunun sözleriyle yüzüne kendinden emin bir sırıtış takındıktan sonra dans pistine doğru ilerledi Draco.

Kısa saçlı kızla bakışları buluştuğunda gözlerine bakarak yanına kadar geldi. "Bakışlarınızın güzelliğini neye borçluyum matmazel?"

Kız cilveli bir tonda güldü, sarhoş olduğu açıkça belliydi.

Gülüşünü bir cevap sayarak devam etti sarı saçlı çocuk. "Peki benimle dans etseydiniz, bunu neye borçlu olurdum?"

Kumral kız sevimli bir şekilde gülümsedikten sonra konuştu soru sorarcasına. "Bilmem, gözlerinin güzelliğine olabilir?"

Draco yavaşça kıza yaklaşıp kollarını onun beline doladığında kız kulağına bir şeyler fısıldadı. Sarışın çocuk gülerken bir çift yeşil göz, bu sefer onu güldürenin bir başkası olmasını kabullenmek istemedi. Adımları uyumluydu, havadaki şarkının yavaş melodisine eşlik ediyorlardı. Yalnızca kendisi değil, kızın arkadaşları da onları izliyordu. Yanına gelen kıvırcık saçlı kızın varlığını geç fark etti yeşil gözlü çocuk.

"Onun arkadaşı mısın?" Başını salladı Harry gözlerini çiftten ayırmazken.

Kıvırcık saçlı kız tekrar konuştu. "Yakıştılar diyebilirim."

drarry • one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin