1.6

3.3K 309 101
                                    


"Kızım sen zehirsin zehirrr!"

Omzuma sertçe vuran Merve'ye bakıp iç çektim.

"Evet yani Ares için ona yakışıklı dediğimde 'öyleyimdir' dedi. Bence çok belli etti mesajlarıyla ve bu tespitim de %80 eminim. Salak değilim ben Merve. Ama,"

"Ama?" Merve oturduğu yerden iyice yanıma gelip çenemden tuttu ve kaldırdı. "Ama boklunun o olmasına ihtimal vermek istemiyorsun değil mi?"

"Evet." dedim dürüstçe. "Yani çok şaşkınım. Ares'i çocukken çok yakışıklı bulup küçük aklımda sürekli hâyâller kurardım ben."

Ellerimi tuttu heyecanla. "Ne güzel işte yıllar sonra çıktı karşına." Gözlerini belerte belerte konuşuyordu. "Ve seni seviyor kızım! Seviyor!"

"Emin olmam gerek. Bu yüzden de onun telefonunu almalıyım."

Evet şüphelerimde yanılmak da vardı ama kalbim çok hızlı atıyordu. Yani kalp her zaman doğruyu söyler değil mi? O zaman kesinlikle boklu Ares miydi?

"Hadi bakalım Aslı kalk bu gece bizde kalıyorsun. Şu telefonu nasıl alacağımızı konuşuruz hem." Elini havaya kaldırınca kıkırdayıp çaktım. "Şimdi gidip annene 'Merve'lerde kalacağım' de. Gerçek Merve'lerde ama."

Kahkaha attığında bende güldüm. Şapşal.

"Abin gitti mi Eskişehir'e?"

Gülen hâlinden eser kalmayan kıza bakıp dudak büzdüm. Cevabını almıştı.

Abim üniversiteyi Eskişehir'de kazandığı için sadece tatillerde gelirdi. Ama dün geri dönmüştü. Merve zaten utanma duygusundan bir yoksun olduğu için abime yanık olduğunu da benden hiçbir zaman gizlememişti. Fakat abime itiraf edemiyordu.

Ne diyeyim. En yakın arkadaşımın yengem olması güzel olurdu.

Kıkırdayarak Merve'ye sarıldım. "Şapşik. Merak etme yengem yapacağım ben seni. Çöpçatan arkadaşına güven. Ayrıca yarın benim iki tane dersim var hadi çabuk annemden izin alalım da hem ders çalışırım siz de hemde şu telefon işini konuşuruz kalk kalk!"

***

Frankfurt/Almanya

Frankfurt/Almanya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

areserygt: #tbt

gulcanbozard: Yakışıklı piç.

ozkayaasli: @gulcanbozard sensin be piç.

omerdenket_: Ne zaman dönüyorsun Türkiye'den koçum? Yengeye selamlar.

ozkayaasli: @omerdenket Ve aleyküm selam:)

Tüm yorumları görüntüle

ozkayaasli: Kim olduğunu biliyorum Ares Eryiğit.

ozkayaasli: Gerçekten salak mı sandın beni?

ozkayaasli: Boklu sensin.

ozkayaasli: Neden doğru düzgün karşıma geçmedin diye sormayacağım.

ozkayaasli: Çünkü benim bulmamı istedin.

ozkayaasli: Hissetmemi istedin.

ozkayaasli: Değil mi?

areserygt:

ozkayaasli: Duygularımız karşılıklı öküz!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ozkayaasli: Duygularımız karşılıklı öküz!

ozkayaasli: En baştan söylesen bu kadar uzamazdı.

areserygt: Kendimi bildim bileli tek seni seviyorum ben Aslı.

areserygt: Geri dönmeden önce artık bilmeni istedim.

ozkayaasli: Geri dönmek?

areserygt: İstanbul'a döndük ama iki gün sonra tekrar Almanya'ya gideceğiz. Fakat bu son gidişimiz olacak. Bir hafta içinde temelli gelip, tam karşı dairenize kurulacağız aptal kız.

areserygt: Benden kurtuluşun yok.

areserygt: Öyle ya da böyle.

areserygt: Duygularımızın karşlıklı olduğunu söylemişken bırakır mıyım peşini artık?

ozkayaasli: İlkokulda beni takip ederdin. Nedenini sorduğumda kötü çocuklardan korumak için derdin.

areserygt: Ben seni hep sevdim.

ozkayaasli: İhtimal bile vermezdim.

areserygt: Her şey düşündüğümüz gibi gitse hayatın ne anlamı kalır ki zaten?

ozkayaasli: Haklısın.

ozkayaasli: Boklusun.

ozkayaasli: Yakışıklısın.

ozkayaasli: Ne diyeyim?

ozkayaasli: Nurgül teyzenin benim gibi mükemmel bir gelini var artık.

ozkayaasli: İster kabul et ister etme ama bizde racon bu hacı.

ozkayaasli: Artık benimsin.

areserygt: Mafya anası bir sevgili mi?

areserygt: Tam da hâyâllerimdeki gibi çok teşekkürler.

ozkayaasli: Sevgilin miyim gerçekten?

areserygt: Evet. Sevgili. Sevgilim. Benim sevgilim.

ozkayaasli: O zaman bundan sonra ayağını denk alırsın Ares. Takipten çıkman gereken kızların listesini çıkardım atarım birazdan.

areserygt: Hemen takipten çıkacağın erkekleri atıyorum aktif ol.

ozkayaasli: Anlaştık.

areserygt: Anlaştık.

***

Huh!

S.D.






ŞİKEMPERVER -Kısa Texting- (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin