هلو لویمونه چایلدا🖤
در ابتدا میخواستم تشکر کنم بابت اینکه با حمایت گرمتون به رتبه ی اول در هشتگ داستانِ چرت،وات د فاک ایز دیس شت، گشنمه، لویمونه و سایمن کاول رسیدیم🙏🖤اصلن باورم نمیشه و دستام هنوز دارن میلرزن وقتی اینو مینویسم. رقابت سخت و نفس گیری بود و صادقانه بقیه ی رقبا که کم هم نبودن هم، کارکشته و زبردست بودن اما خب لطف شما شامل حال من شده بود🖤.
مم 🥖 خلاصه.Music e in part🎶 : khodomo to gel mipelekoonom( by sandy)
_______________🦅💛💙🕊️_____________هری آپوستروف اس چشم راست نقطه نظر:
بعد از اینکه تماسمو با اون مردک تموم کردم، رفتم تا به ادامه ی دوخت لباس عروسم برسم، لباس رسمی و با ابهتی برای خودم انتخاب کرده بودم و حقیقتا نمیتونستم به هیچ خیاطی اعتماد کنم که درست بتونه درش بیاره، چیزی به عروسی نمونده و من هنوز لباسمو تموم نکردم از اونجایی که مدرک خیاطیمو با نمره ی بیست از کارگاه خیاط های بی چرخ و قیچی گرفتم تصمیم گرفتم لباسمو خودم بدوزم، طرح اولیه رو روی میز کارم پهن کردمو شروع به کار کردم.
کوک آخر کار رو هم زدم و با چشم راستم به اثر هنریم با بغض خیره شدم در حالی که چشم دیگم لباس رو بررسی می کرد که ایرادی نداشته باشه ، شاهکار شده بود، شاهکار! ، باید حتما لباسو به بیبیمم نشون میدادم که راضی بشه پیرهن خودشم من بدوزم گرچه بیبیم تصمیم گرفته بود که عروسی رو سنتی برگزار کنه و با تیکه ی برگی دور کمرش بیاد اما مطمعنم بعد دیدن اثر هنریم از خود بی خود میشه و با چشمای گربه ی شرک وارش ازم خواهش میکنه تا یکبار دیگه جادوی وجودم رو در دست بگیرم و معجزه رو رقم بزنم.
KAMU SEDANG MEMBACA
°°°LOUIMON°°°
Humorعه وری متفاوت استوری ،عه پیور لجندری لاو بیت وین عن عیگل (ای کی ای سایمون) و عه کبوتر (ای کی ای لویی) . 🕊️💛💙🦅 Warnings ⚠️: chendesh content. Don't fall in love with simon, he's taken .