16. Bölüm | Bir Ömür

46.4K 1.5K 173
                                    

Zerde 14K oldu🎉🎉🎉

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zerde 14K oldu🎉🎉🎉

İnstagram hesabım | sayisalcihanimefendi

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım🥰

Lorin Hanım yutkundu, Ömer'e bakmaya korkuyordum. Annesinin böyle bir şey yaptığını öğrendiği için yapacaklarından korkuyordum.

İnsan neden yapardı bunu. Benden bu kadar mı nefret ediyordu sahi? Ölmemi isteyecek kadar... acıyordum. Lorin Hanıma acımaktan başka bir duygu besleyemiyordum çünkü acınacak haldeydi.

Ömer için işler daha karmaşık ve acıydı. Evleneceği insanı öldürmek istemişti annesi. Bir yanda ben bir yanda Lorin Hanım... Hiçbir zaman seçim yapmaya zorlamamıştım onu, ama Lorin Hanım, Ömer'i sürekli bir seçim yapmaya zorlamıştı.

En başından beri belli etmişti beni istemediğini. Her fırsatta beni hor görmekten, laf sokmaktan kaçınmamıştı. Peki neydi benden bu kadar nefret etmesini sağlayan o sebep? Ben ne yapmıştım bu kadına? Bilmiyordum. Cevabını da bulamıyordum.

Ömer yanımda hareketlendi, yavaş ve sarsak adımlar ile Lorin Hanımın karşısına dikildi. İlk kez sarsıldı omuzları, bu yükü taşıyamadı.

"Oğlum duy-" Lorin Hanım konuşmak istedi ama izin vermedi Ömer.

"Yaptın mı bunu gerçekten?" Ondan beklenmeyecek kadar sakin çıkmıştı sesi. Geride kalıp yalnız bıraktım onları, girmedim aralarına.

"Cevap versene anne, yaptın mı?" Ömer'in içindeki volkan patladı. Kükredi resmen. Lorin Hanım bir gram dahi olsa ırganmadı yerinden.

"Evet yaptım." Beklediğimin aksine inkar etmedi. "Senin için. Bu kız şeytan seni bu kızdan kurtarmak için yaptım. O kız-" Sağ eliyle geri de duran beni gösterdi, bakışları bir avcı gibi beni buldu. Lime lime etti bakışları ile bedenimi, yok edip yaktı.

"Ona değil bana bak anne. Bakma ona." Bakışlarını çekmesini istedi üzerimden. "Beni ne hale getirdiğine bak." Kollarını iki yana açıp bir iki adım geriledi. Görmesini istedi Lorin Hanımın, ne halde olduğunu görsün istedi.

"Oğlum." Ömer'e dokunmak için bir adım attı Lorin Hanım. Ama Ömer izin vermedi geri çekildi.

"Sakın!" Tereddütsüz çıktı sesi.

"Ana dedim seviyorum, yapma, kırma yüreğini incitme dedim!" Benim hakkımda Lorin Hanım ile konuştuğunu ilk kez duyuyordum.

Merdivenlerde bir kaç ayak sesi duydum koşarak yanımıza geliyorlardı. Endişeli gözler ile Lorin Hanım ve Ömer'e bakan Mihribanı gördüm. Daha sonra hızlı adımlar atan Rezanı.

"Anne, abi." Ömer ile Lorin Hanımın yanına ulaştı Rezan. Neler olduğunu anlamaya çalıştı. Ama Ömer onu duymamış gibi devam etti konuşmaya.

ZerdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin