18. Bölüm | Sen Bir Aysın

36.6K 1.1K 149
                                    

Bu bölümün mimarları ssafiyeeddundar ve sakatgalibaa ya ithafen💘

Gözlerimi yeni bir güne açtığımda o kadar huzurlu hissediyordum ki olduğum yerde gerindim ve uykumun açılmasına izin verdim. Ömer ile dün gece yaşadıklarımız aklıma geldikçe yüzüm kızarıyordu. İster istemez kendi kendime gülümsedim. Hayır deli değildim sadece aşk sarhoşu olmuştum o kadar.

Yattığım yerde yüzümü Ömer'e doğru döndüm. Yüzüstü uzandığı yatakta üzerindeki örtü beline kadar sıyrılmıştı ve çıplak sırtı gözler önüne serilmişti.

Yastığa gömdüğü yüzünün görülen yerlerini izledim keyifle. O güzel ve aşık olduğum adamın her bir ayrıntısını inceledim. Sonra istemsizce ellerimi dağılmış saçlarının arasına sokmak istedim. Ama uyanacağını düşünerek yapamadım, engel oldum kendime.

Yatağın karşısındaki saate kaydı gözüm, saat 11'e geliyordu. Artık kalkmak ve banyoya gitmek istiyordum. Derin bir nefes çekerek uzandığım yatakta doğruldum. Sol tarafıma baktım Ömer'i kontrol etmek için, neyseki onu rahatsız etmemiş ve uyandırmamıştım.

Yine onu uyandırmamaya çalışarak üzerimdeki örtüyü kaldırdım ve sağıma dönerek ayaklarımı sarkıttım yataktan. Tam ayağa kalkacağım sırada ise belimden tutulup yatağa çekilmem bir oldu. Onun o güçlü çekişi ile yatağa düştüm sırt üstü.

Sevgili kocam bugün pek bir keyifliydi. Dudaklarımdan bir kıkırtı kaçtı önce saçlarım beyaz örtüye dağıldı. Bordo geceliğimin bir askısı omzumdan kaydı. Ömer tepemde dikilmiş bu manzarayı seyrediyordu.

"Uyumuyor muydun sen?" Az önce uyumuyor muydu bu adam yahu? Dağılmış saçlarına ve çıplak göğsüne kaydı gözlerim. Ellerimi yerleştirmek istedim, tenine dokunmak. Ama neden bu kadar çekingendim ki?

"Hayır." Yavaşça bana doğru eğilerek dudaklarıma dokundu dudakları ile.

"O kadar doyumsuz bir kadınsın ki." Dudaklarını dudaklarıma mühürlemeden hemen önce dudağımın üzerine fısıldadı sözlerini. Yüzümde güller açtı, kalbim pır pır etti.

O sıcak ve dolgun dudakları alt dudağımı emdi önce istemsizce gözlerimi kapadım. Ellerim anında ensesini buldu. Sonra öpüşümüzü derinleştirmek ister gibi başını sola yatırdı.

Engel olmadım ona olmak istemedim. Bende istiyordum çünkü. Bunu söylemekten utanıyordum ama öyleydi.

Elleri bacaklarımı bulup okşadığında bacaklarımı iki yana açıp daha çok yerleşmesine izin verdim. Ve biz dün gecenin ardından tekrar birbirimizin bedenlerinde yanıp tutuştuk.

#

"Bugün biraz Kapalı Çarşıya gideriz diye düşündüm." Ömer'in güzel önerisi ile ona bakıp gülümsedim.

"Kapalı Çarşı'yı çok merak ediyordum. Hem belki bizimkilere hediyelik bir şeylerde alabiliriz." Dedim elimdeki elbiseyi üzerime geçirmeden hemen önce. Ömer elindeki metal tokalı kemerini pantolonuna geçirdi.

"Tamam güzelim. Akşama halama da gideriz." Elbisenin içinde kalan saçlarımı dışarıya çıkarttım ve Ömer'e döndüm. Halası tabi ya, dün konuşmuştuk bunu.

"Tamam." Diye onayladım onu. Gitmek istemediğimi düşünmesini istemiyordum.

"O zaman giderken onlara da bir şeyler alalım." Yüzümü Ömer'e doğru döndüm. Karşımda sessizce beni izlerken buldum onu. Yüzünde kocaman bir gülümseme hakim oldu ve bir iki adımda yanıma vardı.

ZerdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin