Parašyta: 2020 Gegužės 14d.
-------
Anksčiau: Louis, Liam ir Ana atvyko į Vilo Fasto lenktynes, dalyvavo prisistatyme ir Ana buvo pakviesta vienų svečių asmeniniam pokalbiui. Ir prie maisto stalo ji sužinojo, kad ta pati kompanija pakvietė ten ir Louis.
*
Kol stovėjau prie savo atviro lagamino laikas praskriejo labai greitai. Jau pats laikas eiti į tą barą pokalbiui, bet aš neturiu ką rengtis.
Į duris patukseno ir jas pravėrė Louis.
- Eisim kartu ar atskirai nori?
- Nebeeisiu iš vis. - spyriau į lagaminą ir apsisukus sudribau ant lovos. Padėtis buvo beviltiška, neįsidėjau nieko padoraus, tik patogius rūbus, gulėjau beviltiškai ant lovos tik su juodais džinsais ir liemenėle. Negi eisiu užsidėjus savo maikes su užrašais kvailiausiais į barą vakare, kur visi su kostiumais? Louis greit uždarė duris ir dingo, na aišku, kam čia laukt tokios beviltiškos...
Durys vėl prasivėrė ir ant manęs kažkas uždribo.
- Dėkis tik tais ir einam. - Louis balsas privertė mane šoktelėti.
Ant kelių gulėjo vyriški balti marškiniai. Nieko nelaukusi apsivilkau, viršus atrodė gana gerai, bet kabaliuojanti apačia aiškiai parodė, kad rūbas ne mano.
- Kaip su mažu vaiku.. - jis suburbuliavo ir sugriebęs mane už liemens apsuko ir sukišo marškinių galus į kelnes. Pasidariau tikra verslinga moteris, net nuotaika grįžo. Kvailai šyptelėjau jam ir padėkodama įsikibau į parankę. Jis daug nieko nesakė, bet tvirčiau prispaudė mano ranką prie savęs, kai išėjome link svečių viešbučio.
Vos įžengėme mus pasitiko prabangos kvapą. Mūsų dalyvių baras skleidė stiprų alaus, valymo medžiagų tvaiką, o čia tvyrojo kvepalai. Mediena... Ką tik nupjauta žolė... Lietus... Ir kažkas saldaus. Prabangiai saldaus.
- Pakviesti? - atrodo kaip paukštė šalia nusileido darbuotoja su savi balta plevesuojančia suknele.
- Taip, devintas stalelis. - vos tvardžiausi nepačiupinėjusi tos medžiagos, kuri čia kuria tikro rojaus paukščių pasirodymus.
- Prašau sekti paskui mane.
Louis man įžnybo grąžindamas į realybę. Prie stalelio sėdėjo visi tie patys trys vyrai. Aukštas blondinas- pagrindinis kalbėtojas, apvalesnis jo draugas, kuris aiškiai negerbia moterų šiame sporte ir žydrų akių juodaplaukis dar neprataręs nei žodžio.
- O, mūsų išrinktieji, Ana ir Louis! - nusijuokė šviesiaplaukis, - Kreipkitės į mane vardu Kem. Čia Lewis, - mostelėjo į juodaplaukį, - o čia Luke. - parodė į tą nemalonųjį.
- Malonu susipažinti. - su Louis vienu metu atsakėme ir privertėme juos juoktis. Pirmi žodžiai ir jau gėdingi, tiesiog tobula. Atsitraukiau nuo Louis ir atsisėdau priešais juos.
- Taigi, neapsisprendėte tarp mūsų? Kodėl? - bandžiau subtiliai pradėti rimtą pokalbio temą.
- Mums patiko jūsų motociklų modeliai, jei neklystam jie abu yra identiški, taigi išsirinkę transporto priemonę norėjome nesuklysti renkantis vairuotoją. - Lewis tarė pakeldamas pirštą į orą ir taip prikviesdamas padavėją pripilti mums po taurę vyno. Tai aišku, ko aš čia tikėjausi, jie čia rimtai rinkosi ir galvojo apie motociklų modelius, o aš čia tik galvoju, kad jiems veidai terūpi.
- Geras pasirinkimas, peržvelgiau trasos žemėlapį, mūsų modelis tinkamiausias šiems staigiems posūkiams. - Louis gurkštelėjo vyno.
- Ne veltui iš gatvių lenktynių kelis paėmė. - Luke sumurmėjo.
- Šš...- Kem nusijuokė mostelėdamas ranka draugui.
- Jei kažkas nepatinka tai sakyk tiesiai.- dirbtinai išsiviepiau nepakeldama to žeminimo. - Koks jūsų biudžetas, kad negalite statyti ant mūsų abiejų? Sutaupytumėme visi nervų.
- Luke nenorėjo, jis tiesiog dar nepasitiki. - Lewis mirktelėjo man pasislinkdamas į priekį ir alkūnėmis atsiremdamas į stalą, - O dėl biudžeto... Prigavai.
- Mes nesame tokie turtingi kaip visi čia aplinkui. - Kem pratęsė draugo žodžius. - Mes tik pradedantys verslininkai, kurie bando įsilieti į tinkamą būrį.Atvykome čia megzti santykių, tačiau turime ir laikytis taisyklių bei statyti pinigus. Mes jų neturime daug, todėl jei statome turime būti užtikrinti, kad bent jų neprarasime.
Žiobtelėjau nežinodama ką be pridurti.
- Mums didelių statymų ir nereikia, jei bus laimėjimas mes pilnai pasitenkinsim ir savo 25 procentais. - Louis tarė kaip visada ramus.
- Atėjote čia kartu ir dabar jau čia vienas už kitą kalbat, 'mes' naudojat, - Luke pavartė akis. - Kur jūsų konkurencija tarpusavyje? Visam sporte? Jus jungia kažkokie jausmai ar kaip suprasti?
- Iš vienos ar iš kitos pusės gal ir jungia, o kas? Čia jau nebe jūsų reikalas. Dar nereiškia, kad trasoje dings noras laimėti. - Louis balsas atkirto gana piktai.
Pala.. Iš vienos ar kitos pusės? Ar gali būti, kad... Ne, tik ne taip...
Louis viską suprato. Jis suprato kaip aš jaučiuosi.
----
Kita dalis kitą ketvirtadienį ^^
Ačiū, kas skaitai <3
Ačiū, kad esi <3
YOU ARE READING
From Month to Month [Lietuvių k.]
FanfictionPo vieno mėnesio ateina kitas, nors jų gyvenimas jau atskirtas vienas nuo kito, atitrūkti deja niekaip nepavyksta, kai abu supa bendras daugų ratas... Antra dalis istorijos "Handcuffs" All Rights Reserved