Part - 27

886 69 23
                                    

Parašyta: 2020 Liepos 17d.

*

Praeitoje dalyje:

Ana sužinojo iš Lolitos, kad Louis ketina prisipažinti savo simpatijai artimu metu ir supranta, kad vienintelis renginys kuriame jis tai gali padaryti yra naujo klubo lankymo metu.

*

Pajutau ranką sau ant peties.

Kitai rankai prisiglaudus prie mano klubų sukaupiau visas jėgas ir aprimusi pasukau galvą į šoną.

Mano širdis sustojo sekundėlei. 

- Galima vardą sužinoti? - vaikinas šyptelėjo.

- Gal nereikia... - numykiau ir nukėliau jo rankas nuo savęs. 

- Ko tokia nedraugiška? - suprunkštė jis ranka perbraukdamas man per plaukus. 

- Nereikia. - priešais mane atsiradęs Niall tarė jam ir suėmęs mane už pečių stumtelėjo arčiau Sophios.

Sutrikusi apsidairiau ieškodama Louis, jis vis dar šoko netoliese Liam lyg niekur nieko.

Sophia apkabino mane per liemenį ir pradėjome kartu linguoti. Po to dar ėjome išgerti ir naktis vis judėjo į pabaigą.

- Uhhh, man atrodo man prasidėjo tos dienos... - Viky pasilenkė prie mūsų stalelio padėdama gėrimą.

- Nebesikankink, nori anksčiau grįžti? - Sophia suėmė Viky už peties.

- Nenoriu nutraukti linksmybių, bet tikrai jau norėčiau namo... - ji vyptelėjo liūdnai.

- Viskas gerai, aš jau atsišokau, o tu kaip Ana? Viskas gerai? - Sophia išgėrė paskutinį savo gėrimo gurkšnį atsisukdama į mane.

- Atsiprašau, aš dar norėčiau truputėlį paklausyti muzikos. - atsakiau nuleisdama galvą.

- Viskas gerai, grįši su vaikinais, o mes abi saugiai su taksi.- Viky apkabino atsisveikindama, - parašysime kai grįšim.

Atsisveikinus išlydėjau jas akimis bei pasėdėjau prie stalo kol sulaukiau jų žinutės, kad abi jau namuose ir viskas gerai.

Užsisakiau dar vieną kokteilį ir patraukiau į aikštelę šokti. Louis, po velniais, jei tu nieko nedarysi....

*

Pabudau nuo stipraus galvos tvinkčiojimo.

Gulėjau savo kambaryje, Louis irgi šalia dar miegojo.

Nieko nelaukusi apsirengiau patogesnius rūbus ir išėjau į virtuvę atsigerti vaistų.

- Labas rytas. - Niall keistu žvilgsniu pasitiko mane.

- Labas ir tau. - atsigėriau vandens. - Kas yra? Ko taip keistai žiūri į mane?

- Na, vakar maniau, kad buvai išgėrus per daug, bet kad taip anksti atsikėlei ir atrodo viskas normaliai tau.

- Galva tai kaip perpjauta, bet čia nieko rimto. O kas? Vakar kažką padariau? - sutrikusi prisėdau šalia jo. Gerai atsimenu, kaip pasilikusi dar viena su jais šokau lyg niekur nieko, kaip nutarėme jau važiuoti namo, kaip sėdome į mašinas...

- Louis, Liam ir Harry važiavo taksi. Nebūtume dviese tilpę į likusią kėdę ten, tai, kad saugiau būtų važiavau su tavimi atskiru taksi namo. - Niall pradėjo pasakoti rimtu veidu. - Atrodė viskas gerai, bet vos įsėdome tu pradėjai verti. Bandžiau klausti, kas atsitiko, bet tu nenustojai verkti, o kai pasiekėme namus tu užmigai. Tai arba iš išsekimo, arba buvai girta va ant tiek. Bet dabar nemanau, kad buvai girta labai jau.

Nusukau žvilgsnį nuo jo ir atsigėriau vandens iš savo stiklinės.

- Atsiprašau jei priverčiau tave jaudintis, man viskas gerai. - tariau tyliau suprasdama, kodėl ten kaip mažas užsispyręs vaikas liejau ašaras, - Dabar jau viskas gerai.

- Ana, kas tave griaužia? - Niall atsiduso apkabindamas mane per mečius viena ranka ir prisitraukdamas arčiau.

- Aš tiesiog galvojau, kad tą vakarą man nusišypsos laimė. Kad kai kas įvyks. - padėjau galvą jam ant peties suprasdama, kaip durnai tai skamba.

- Ana, Ana... - Niall pakraipė galvą į šonus ir kiek patylėjęs pakabino savo pusryčių kiaušinienės ant šakutės ir davė man.

Tyloje sukramčiau maistą ir nukreipusi temą apie darbą padiskutavau su Niall apie dekoravimo kainas mano mamos namuose.

- Ačiū, Niall. - pripyliau jam stiklinę sulčių ir pastūmusi link jo patraukiau link savo kambario.

- Jei kyla problemų aš visada čia! - dar išgirdau jo šūksnį prieš uždarydama duris.
Mano veide atsirado šypsena. Niall visada yra tas žmogus, kuris yra čia dėl kitų. Jis išklauso visų ir, jei negali padėti, suteikia savo palaikymą kad ir ką tu darai. Jei kyla problemos, jis pamato tai pirmas. Bet aš niekada negirdėjau apie jo problemas, apie jo kasdienybės sunkumus, apie jo darbo iššūkius, apie jo šeimos dilemas.

Tyliai, kad neprikelčiau Louis, nuėjau prie savo daiktų ir radusi rašiklį ir užrašų knygutę, skyrelyje kur dalinau savo leidžiamus laimėjimo pinigus pasirašiau 'dovana Niall'. Jis to vertas.

Tada susikroviau daiktus ir išėjau pas savo motiną. Ten jau radau statybų atstovę bei pasirašiau paruoštus darbo dokumentus, jau reikia pradėti darbą kuo greičiau.

- Mes pranešime jums žinute, nesijaudinkite. - darbuotoja man pamojavo išlydėdama.

Šypsojausi visą kelią iki parduotuvės, niekaip negalėjau išmesti iš galvos motinos laimingo veido, kai jai pasakojo apie jau šiandien pradedamus darbus.

Geros nuotaikos prisipirkau daug maisto ir parėjau namo.

Viky su Harry jau sėdėjo svetainėje ant žemės ir žaidė stalo žaidimą. Niall niekur nesimatė.

- Čia tau, o čia tau. - padaviau Harry užpiltą greitų makaronų lėkštę, o Viky ledų dėžutę.

- O tu su užkandžiais labai taikliai šiandien. - Harry sučepsėjo pagriebdamas įrankius. Viky apkabino man koją.

- Gerai, einu jau. - nusijuokiau ir išlindusi iš jos glėbio grįžau į kambarį.

Louis dar gulėjo, kas buvo keista.

Priėjau arčiau ir pritūpusi nubraukiau plaukus nuo jo veido. Jo akys lėtai prasimerkė ir jų raudonumas mane nustebino.

- Ana, - jo žodžiai išslydo lyg šnabždesys.

Priglaudusi ranka prie jo kaktos pajaučiau neįprastai didelį karštį.



------------------

ŽINOKIT SU DRAUGEŠKOMIS BUVAU PALANGOJ, ORAS TOOKS GERAS BUVO, VA JOS KLUBE PASITAŠKĖ, AŠ PADEPRESAVAU VIENA KAMBARY, NES NEGALĖJAU EIT :') IR VA GRĮŽAU VAKARE, DALIES - NULIS PARAŠYTA, GALVOJU ATSIKELSIU 8VAL SU ŽADINTUVU IR KOL DAR VISOS MIEGAT ĮKELSIU LYG NIEKUR NIEKO :'DDD NU TAI SESĖ PAŽADINA SAKO 'IŠJUNGEI TU TĄ ŽADINTUVĄ, O JAU ŽINOK PIETŪS, EINAM VALGYT' :'DDDD

TAI VA, ŠTAI JUMS DALIS ŠIOS SAVAITĖS :3 GALI PASIRODYTI TRUMPESNĖS NES NU NE ANT KIEKVIENO KAMPO TA INTRIGA KURIĄ GALĖČIAU PALIKTI GULI XDD

Šiandien dalį dedikuoju iamduckhead/ :V , tu vienintelė rimtai pastebėjai ABU kartus kai pamiršau įkelti dalį i parašei paklausti kur jos :'DDD jei ne tu, tai čia tikriausiai visos lauktų gal kokios kitos savaitės nes aš pagalvočiau ar verta dar kelti dabar jei nieks nepastebės kaip kitą ketvirtadienį įkelsiu xdd Ačiū tau, kad buvai mano žadintuvas, laikrodukas ir leidai man pasijausti dar didesnę savo vertę čia <3 <3 

From Month to Month [Lietuvių k.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora