Josh Pov.
Sletili smo u zračnu luku, osoblje je bilo jako ljubazno, dok sam izlazio iz aviona na pistu u daljini sam vidio padobranca koj je letio naokolo. Rekao sam da moram to probati ako ću biti u mogućnosti.
Sa obitelji sam uzeo stvari, ispred zračne luke nas je čekao auto kojeg je moj otac iznajmio da može voziti dok smo na odmoru.
Sjeli amo u auto, tata je upalio navigaciju i vozio kako mu je govorila, stavio sam slušalice i gledao van, bilo je jako lijepo.
Došli smo pred kuću, bila je odmah do mora, velika i lijepa, dva kata, bazen sa strane, dvorište ispred, sviđa mi se, malo smo se raskomotili pa smo svi zajedno popodne otišli na kupanje.
Dugo smo se zadržali, nije nam bilo bitno pošto nam je kuća odmah preko ceste. Bilo je lijepo, gledao sam u more i planinu preko, sviđa mi se ovdje, ljepše je nego na drugim mjestima gdje smo do sad ljetovali.
Sutradan
Probudio sam se rano ujutro jer mi je bilo vruće, nisam mogao spavati pa sam otišao na kupanje, bilo je mirno more, u selu je bio mir i tišina.
Kad sam se vratio u kuću presvukao sam se i napisao svojima poruku na komad papira da ništa ne brinu, otišao sam na kavu.Naravno pošto ne poznajem selo da nije bilo mora izgubio bi se do najbližeg kafića, slijedio sam obalu do beach bara s kojeg su me uputili prema centru sela pošto oni još nisu otvorili.
Baš glupo, bilo je prošlo 7 i 30 ujutro.Kad sam pronašao kafiće sjeo sam u jedan i naručio kavu, neko vrijeme sam ju pio na terasi cure koje su pored nje prolazile smiješile su mi se, neke od njih su mi i mahale pa sam im uzvraćao. Tipkao sam cijelo vrijeme, valjda su me i drugi ljudi gledali ali nisam obraćao pažnju na njih.
Kad sam popio kavu vratio sam se do kuće, jedva, tata je radio roštilj u dvorištu, brat i ja smo se igrali, odnosno ja sam se igrao s njim.
Poslije ručka sam legao u ležaljku u dvorištu i slušao glazbu, pitam se što rade moji frendovi u San Diegu sada.Zaspao sam, probudila me majka i rekla da njih troje idu na plažu, malo sam došao k sebi i otišao im se pridružiti. Na plaži je osim moje obitelji bilo još troje ljudi, odnosno to su bili dečki mojih godina.
Ignorirao sam ih i družio se sa obitelj a ti dečki su brzo otišli, čudno su nas gledali, mislim da smo im išli i na živce, ne razumijem zašto ali dobro🙂, oslobodili su nam još mjesta na plaži.Uživao sam sa svojima, dugo se nismo ovako dobro slagali, uvijek je tako. Na odmoru smo jako povezani, valjda zato što ne poznajemo zemlju i moramo se držati zajedno u nečem nepoznatom.
Navečer
Tata je rekao da se malo dotjeramo, večerati ćemo u restoranu u selu. Autom smo došli do restorana na valjda drugoj strani, ovdje su mi ljudi smiješni, hodaju posred ceste, ne nose obuču, dečki koje sam vidio po putu voze bicikle, cure su sve sređene, ima puno male glasne djece, igraju se igara kojima ne razumijem smisao.
Kad smo došli u restoran i naručili pričali smo kao obitelj, moj mali brat vukao je svu pažnju na sebe pa sam mogao dosta proučavati oko sebe.
Glazba koju su puštali je čudna, puno glasova pjeva u jedan a nije zbor, pričaju čudno, smiju se glasno, noć mi je uljepšavao pogled na crno more, planina preko je također bila crna, vidjela su se svjetla u podnožju🙂.
DU LIEST GERADE
Miris mora🔚
RomantikOna dolazi iz malog mjesta u Dalmaciji a on iz velikog grada jedne velike države. Dolazi u Hrvatsku na odmor kao turist. Kad se upoznaju ponaša se prema njemu kao prema svakom drugom turistu, on ne zna Hrvatski, a njoj neide engleski, kako će se spo...