Ona je najljepša, ni planina preko ni more ni cijelo selo me nisu očarali koliko je ona.
Ne želim biti jedan od onih likova koji ju gnjave, gledao sam ju dok se kupa, nije obraćala pažnju na mene. Čovjek s jedanog ribarskog broda koje je prolazio je s njom kratko razgovarao dok je bila u moru.
Ovo mi je do sad najljepše jutro ovdje.Nakon što je taj brod otišao ona je doplivala do plaže i izašla iz mora.
Znam da nisam smio ali gledao sam ju dok izlazi sakrivajući se iza stijena u moru da me nevidi.
Kad je ustala malo je popravila grudnjak, pratio sam svaki njen pokret po onim stepenicama. Gledao sam ju cijelu iako mi je pogled zapinjao za neke dijelove nje koje neću naglasiti.Sjela je na zidić sunčati se. Nisam bio pre daleko, sunce je radilo odsjaj od kapi vode, hoću reći mora koje su joj se slijevale niz mokri tijelo.
Moram priznati malo sam se napalio i odmah otišao nazad na svoju plažu. Kratko sam bio u moru da se smirim ali nisam mogao izbaciti tu sliku iz glave.Dok sam se skroz smirio i izašao iz mora uzeo sam ručnik i omotao se za slučaj da mi se ponovno digne kad ju vidim.
Bacio sam pogled na njezinu plažu ali više nije bila ondje.Malo sam se rastužio, htio sam ju opet vidjeti, čak pod cijenu da se osramotim ali više nije bila tamo. Nije bilo njezinih stvari, nije bilo psa, sjeo sam na plažu i razmišljao o njoj.
Stalno mi se vrtila slika koju sam vidio po mislima, razmišljao sam kako da joj priđem, ona ne zna engleski, ja neznam Hrvatski...
Popodne
Išao sam sa svojima na plažu, kupali smo se i opet uživali u zajedničkom druženju.
Zaletio sam se do kuće po mobitel, ostavio sam ga na punjaču jer je bio prazan. Po putu do nazad naletio sam na onog dečka koji je jučer radio tamo u restoranu pa sam ga pozdravio.
Ja- "Hii!"
"Oh, hi how are you?" Bio je jako veseo, kao da se znamo duže vrijeme.
Ja- "I'm fine, thanks for asking."
"Are you busy, I mean do you want to go swimming?"
Ja- "Okay, just to tell my parents."
"Okey!"
Odmah sam rekao svojima. Nisu bili oduševljeni onda se on uključio u razgovor, upoznao kratko s njima, zove se Ivan. Rekao je da ćemo biti jednu ili dvije plaže dalje pa su mi dozvolili da se odem družiti s njim.
Ja- "Ivan, right?"
Ivan- "That's right, what's your name?"
Ja- "Josh."
Ivan- "How do you endure with yours I would go crazy on vacation with my family."
Ja- "I do not know."
Skrenuli smo na plažu. Ivan je jako otvoren tip, dobro priča engleski, lijepo smo se sporazumjeli.
Kad smo sjeli na ručnike poslije plivanja ponudio me cigaretom, odbio sam jer ne pušim i ne želim pokušati. Prihvatio je to otvoreno.Ja- "The girl who worked with you yesterday..."
Ivan- "Martina? What about her?"
Ja- "I wonder, are you family or something?"
Ivan- "She's my cousin."
Ja- "Aaa ... Family business means."
Potvrdno je kimnuo. Malo smo oboje šutili, on je pušio ja sam gledao naokolo.
Ivan- "You know the name of the mountain over?"
Rekao je kad je skužio da gledam preko.Ja- "How?"
Ivan- "Velebit. How come you chose our village for your vacation?"
Ja- "I don't know, Dad wanted a quiet place."
Ivan- "Nice."
Ja- "Is he working tonight again? Martina."
Ivan- "Yes, for two shifts a day, all day."
Ja- "Why?"
Ivan- "She going to a game in another city tomorrow."
YOU ARE READING
Miris mora🔚
RomanceOna dolazi iz malog mjesta u Dalmaciji a on iz velikog grada jedne velike države. Dolazi u Hrvatsku na odmor kao turist. Kad se upoznaju ponaša se prema njemu kao prema svakom drugom turistu, on ne zna Hrvatski, a njoj neide engleski, kako će se spo...