3.

310 22 3
                                    

Završila san narudžbu i zvala Ivana da dođe ponju u kužinu da nemoran gledat onog momka vani.

Ivan- "Baš je simpa lik."

Ja- "Nie me briga."

Ivan- "Doša je sa familijon tri tjedna..."

Ja- "Jesi me čua, nie me briga!"

Ivan- "Al..."

Ja- "Iman posla, u gužvi smo, molin te riši ovu narudžbu i druži se sanjin u slobodno vrime!"

Ljuto je otiša. Ide mi naživce, još je priča sa tin likon al mu nisan ništa tila reć.

Kasno san otišla iz restorana, nakon šta smo zatvorli morala san sve očistit i ostavit uredno, i sutra radin naveče😩, jao ko će to izdražat...

Posli posla ošla san ravno kući, svi su spavali, otuširala san se, presvukla i legla u krevet.

Sutra ujutro

Probudila san se rano, jako rano...

Ustala san, obukla se za kupanje, uzela pasa sa sobon i otišla prošetat selon pa namore.

Ostavla san stvari i ušla umore, samo su ribari i galebi budni. Zaplivala san, bilo je lipo onda san zvala Rina da dođe umore meni samo šta nie tia.

Doplivala san do skalina i zvala ga da dođe, nie mi se dalo izmora, ka je doša do najdonje skaline prskala san ga moren i pobigae, mislila san da će na ručnik no krenia je po skalinama sa plaže.

onda san zvala Rina da dođe umore meni samo šta nie tia.
Doplivala san do skalina i zvala ga da dođe, nie mi se dalo izmora, ka je doša do najdonje skaline prskala san ga moren i pobigae, mislila san da će na ručnik no krenia je po skalinama sa plaže., zvala san ga i bez razmišljanja san krenila zanjin. Nako mokra, bosa (dobro to je normalno) potrčala san za njin.

Čula san ga kako laje, odma ka san izašla s plaže vidila san ga
Sranje, laja je na onog lika šta je juče pokuša pričat samnon. Onaj stranac.

Ja- "Rino!" Pozvala san ga k sebi, samo me pogleda... "Sorry he is my dog."

"All is well. How are you?"

Zabpravila san kako se zove.

Ja- "Good." Rekla san dok san Rina uzela u naručje.

"You were a little nervous yesterday."

Ja- "Yes." Neman blage šta je reka.

"A beautiful dog, what's his name?"

Ja- "Thanks, Rino."

"Rino." Jedva je izgovoria njegovo ime.

Zvuči čudno ka ga izgovara stranac. Jedva san čekala da ovi razgovor završi pa da se moren vrtit na plažu.
Bilo mi je pomalo neugodno.

Ja- "Yes."

"Did you come for a swim? I can join you."

Ja- "No, no, I don't good speak English and Rino si...nervous."

"A, okey. See you later."

Ja- "Aha..."
Rekla san odlazeći. Bilo mi je neugodno, sigurno je to vidia, izvukla san se na Rina.
Spustila san se na plažu i okupala pasa jer me natira da pričan sa onin likon. Tako se nas dvoje zajebavamo kasnije će se otrest na moje stvari.

Josh Pov.

Spustio sam se na plažu. Ostavio sam ručnik i bacio se u more, bilo je malo hladno, otišao sam plivati prema pučini ne radi sebe nego sam želio vidjeti dali je ona još tamo na plaži ili je odmah otišla.

Bilo joj je malo neugodno, meni je to bilo simpatično.

Plivao sam prema pučini i vidio ju. Kupala je psa u plitkom djelu onda su se poigrali i otišao joj je mokar na stvari, odvratno.
Gledala je za njim i smijala se, doista je lijepa.

Nakon što je tamo legao na njezine stvari skočila je u more na glavu, ja nikad nisam naučio tako skakati...
Kad je izronila mahnuo sam joj, uzvratila mi je i još jednom zaronila.

Njen pas ju je gledao i došao nazad tamo u plitko pa počeo lajati za njom.

Dozivala ga je i govorila mu nešto, valjda ga je zvala k sebi.

Bila je jako lijepa, cijelo vrijeme govorim koliko je lijepo sve oko mene; ona je posebna...

Miris mora🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora