32.

89 7 0
                                    

Dok smo tako hodali pogledi bi nam se sretali pa bi se nasmješili.

Ja- "Sad moram doci do kraja vinograda."

Martina- "Pa ti se provuci ako ti to smeta."

Još kratko smo išli ravno onda mi je zasmetalo što je loza između nas jer je zagrizla donju usnu.
Rekao sam dosta mi je i provukao se ispod žice po kojoj se penje loza pa ustao, privukao ju sebi i poljubio.
Nastavio sam ju ljubiti i stavio jednu njezinu ruku na svoje srce.

Nakon kratkog vremena smo legli i gledali u nebo. Psić je bio oko nas i trčao za leptirima i sličnim. Kad se nečeg uplaši ima uplašen lavež i legne pored Martine dok ga to ne prođe.

Stavio sam ruku ispod njezine glave i dlan na njezino rame.
Tako smo dugo peičali, gledali nebo, oblake, ptice pa oko nas. Davali smo si nježne poljupce bilo je kao u snu. Malo smo i pjevušili.

"...Sve za jubav što triba je žena, čovik i more sve za sriću što triba je dite iz jubavi, sve za jubav što triba je žena, čovik i more i jedna mala kuća odsoli na obali..."

Martina- "Volin te." Rekla je kad smo prestali pjevušiti.

Bio sam presretan ali joj također nisam znao što reći. Nije me pogledala dok je govorila, zagrlio sam ju i rekao da ja nju volim jako puno.

Nekako sam nas onda prebacio da ja ležim a ona sjedi na meni i gleda me. Nasmijali smo se i prepleli prste pa se tako gledali. Ponekad bi ju natjerao da se sagne i da mi poljubac.
U tim trenucima bi nam se nosevi ili čela dotakla. Bilo je prelijepo.

U jednom takovom trenu nas je prekinuo psić. Išli smo se poljubiti pa je on sa šapom išao prema našim obrazima i pokušao nam reći da to ne učinimo. Nasmijali smo se, nakon toga je otišao igrati se a mi smo se poljubili kad smo se prestali smješiti.

Ostala je ležati na meni dok sam ju grlio. Brzo nakon toga smo krenuli nazad u selo. Otpratio sam ju do doma rekla je da ćemo se vidjeti naveče sami.

Blizu njezine kuće smo se poljubili za rastanak. Čuli smo pljeskanje i pogledali prema zvuku. To je bio Ivan.

Ivan- "Bravo!"

Martina se naljutila i izderala na njega pa otišla kući.

On mi je čestitao, bio je ponosan a ja sam mu rekao da ništa nikome ne govori pa otišao doma.

Navečer

Našli smo se u selu kod autobusne stanice. Rekla mi je preko poruka da odučem kupaći i nije dopustila nikakav kontakt između nas odnosno nije dopustila da ju poljubim ni zagrlim.
Bilo je ljudi blizu nas i vjerojatno ih je većinu poznavala.

Ušli smo u zadnji bus koj danas vozi. Uzeli smo karte ali nisu bile za grad kad smo sjeli pitao sam ju gdje idemo i rekla je samo da ću vidjeti.
Vozili smo se u tišini gledao sam van dok je ona bila na mobitelu.

Brzo mi je rekla da silazimo. Poslušao sam ju pa smo izašli iz busa i krenuli uz rub ceste nekog manjeg sela prema negdje. Tad me primila za ruku i spremila mobitel.

Nekom malom ulicom koja izgleda kao da vodi nekom u dvorište smo došli na pješčanu plažu. Skinuli smo obuću i hodali bosi držeći se za ruke.

Hodali smo tako neko vrijeme do drvenog mosta preko malog potoka. Stali smo na most i gledali prema moru onda se okrenula prema meni i ja sam stao ispred nje pa sam ju nježno poljubio. Jednu ruku sam joj stavio oko struka drugu na obraz i nastavio ju ljubiti.

Miris mora🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora