33.

89 7 0
                                    

Kad smo prestali čela su nam se dodirivala dok smo dolazili do zraka. Gledali smo se u oči moja ruka joj je još bila na obrazu.

Poljubila me, kad se odmaknula primila me za ruku pa smo sišli sa mosta i  šetali uz more zagrljeni. Nisam htio da ovo ikad završi.
Stala je ispred mene i stavila ruke iza mog vrata tako smo se gledali onda sam rekao "dođi" i podignuo ju.
Nosio sam ju tako neko vrijeme dok se smijala, jednom smo se tako poljubili pa sam ju spustio.

Ja- "Pored tebe osican se savrseno."

Samo se nasmiješila. Ne sviđa mi se to, stao sam i povukao ju prema sebi pa se okrenula, naslonila na mene i pogledala me.

Ja- "Nemozes zauvijek bjezati od mene, sad san tu."

Martina- "Znan da jesi."

Ja- "Ali me nikada neces moci voljeti kao ja tebe."

Martina- "Sa 5 godina, bila san jako bolesna i rekli su da neću preživit."

Ja- "Zasto?"

Martina- "Nie to važno... Ne izražavan najbolje osićaje koi nisu za Hajduka."

Ja- "U tome ti ja želin pomoć."

Nasmiješila se pokazivajuči zube. Zagrlio sam ju. Brzo nakon toga smo sjeli na pijesak i gledali more i zvijezde iznad njega zagrljeni.

"Noooć je prekrasna, na nebu zvijezde sijaju osmijesi tvoji prijaju, svakom od nas..."

Pjevušili smo opet. Kad smo prestali bilo je tako tiho da sam čuo njezino srce.

Ja- "Neznas izrazavati osjećaje ali tvoe srce zna."

Martina- "Moe srce nitko ništa nie pita." Nasmijali smo se.

Natjerao sam ju da mi sjedne u krilo ponovo i obgrlio ju rukama pa stisnuo uz sebe.

Ja- "Sretan sam."

Martina- "I ja san sritna."

Rekla je pa me pogledala. Izgubio sam se na tren u njezinim očima pa ju poljubio da dođem sebi.

Martina- "Štae bilo?"

Ja- "Izgubia sam se u tvojim očima."

Ponovno se nasmijala. Tražio sam opet te oči i da me pogleda njima. Tako smo sjedili, zagrlio sam ju kratko pa smo ustali. Natjerao sam ju da se idemo kupati, pristala je brzo.

Skinuli smo se, bio je mrak, otišli smo još malo dalje od mjesta na kojem smo bili sjedili. Ja sam ušao prvi ona je brzo nakon mene, ovo je pješčana plaža, nije duboko znači nećemo se ni okupati kao obično.

Dok smo hodali u dublje skočila mi je na leđa, primio sam ju pod koljena i nasmijao se kao i ona pa ju nosio na leđima prema dubljem.
U jednom trenu je pala sa mene odnosno namjerno sam ju srušio al sam htio da izgleda slučajno. Pala je u more iako joj je do koljena i počela se smijati. Sjeo sam do nje pa se smijao s njom.

Ruku sam joj stavio na butinu i na to smo se pogledali i poljubili. Nastavili smo se ljubiti dok nije bila ispod mene. Sa usana sam joj prešao na vrat i nastavio joj ostavljati nježne poljupce po tijelu. Onda sam ju pogledao i ona je mene, zagrlio sam ju jako pa smo ustali i nastavili hodati još dublje dok nismo osjetili morsku travu pod nogama.
Držali smo se za ruke, tamo smo malo zaronili, okupali se i onda bili puni pijeska. Na rukama smo se vratili do obale i u plićaku se izvalili na leđa.

More je bilo toplo, nije bilo vjetra valovi su se jedva vidjeli. Mazio sam ju dok je ležala glavom na mom krilu, iznad nas je bilo samo nebo zvijezdano.

Martina- "Zavoljela sam te."

Ostao sam lagano zatečen, nisam to očekivao da će reći. Zapravo nisam očekivao da će išta reći. Gledao sam ravno znam da me pogledala, osmijeh na licu mi je rastao.

Miris mora🔚Where stories live. Discover now