8.

187 17 4
                                    

Pili smo i zezali se, Lucian je puštao pjesme s mobitela na zvučnik, malo smo bili u moru malo na plaži i nitko nas nije smetao.

Pao je mrak još smo bili tamo, svjetla na mobitelu su nam bila dovoljna, sjedili smo na plaži u krugu, "pili ka neki debili" baš nam je bilo lijepo, nitko nije otišao, nitko nije došao haha.

Martina se derala "Hrvatska" i "Hajduk živi vječno" da su je valjda svi u selu čuli. Počeli su se svi tako derat, da vidimo tko se može jače zaderat, sve se orilo😂.

Oko 3 dečki su rekli da je fajrunt, tako oni ovdje zovu kraj druženja/fešte/tuluma/koncerta i slično. Martina i Luka su se "urokali ka pravi tovari"😂 to su Ivanove riječi.

Mi smo počeli uzimati boce i spremati stvari, kasnije smo ih nekako obukli, Marin je uzeo Martinu, Ivan Luku a mi stvari i krenuli smo prema selu.

Dok smo hodali preko ledine morali smo stat, Marin nas je zaustavio jer je Martina bila problem nije mogao hodat s njom onako pijanom.
Sjela je na neki kamen i nastavila se derat iz sveg glasa "HAJDUK ŽIVI VJEČNO, BOG I NITKO VIŠE" Marinu je tad prekipjelo i zašamarao ju je tamo nasred ledine da je ušutila i legla. Nastavio ju je vodit prema selu u miru, skoro mu je zaspala na ramenu.

Blizu mog apartmana Lucian se sjetio:

Lucian- "Isuse, judi ona nesmi doć vaka kući, Ivane ti znaš..."

Ivan- "A di ćemo s njon? Neman izbora vama ju sigurno neću uvalit."

Marin- "Nebi ju ja ni tia vako pijanu."

Ja- "Zasto ne moze ovakva kuci?"

Ivan- "Moj ćaća će ju ubit."

Marin- "Zadnji put ka je došla pijana spavala je u dvoru, nije ju tia pustit u kuću."

Ivan- "Ma oni se posvađaju tako svaki put pa se ćaća ljuti."

Lucian- "Ovi put, ubit će ju, izudarat će ju gore nego Marin ranije."

Ja- "Pa necete mu dat."

Ivan- "Ja nesmin ništa reć."

Marin- "Nema tu pomoći..."

Lucian- "Ja bi ju uzea k sebi al mi je baba u kući, nemogu."

Marin- "Ubit će ju." Stali smo...

Ja- "Sto ju ne ostavite kod mene nocas."

Ivan- "Ne dolazi u obzir."

Ja- "Ja i ti se ionako sutra vidimo, zvat cu te kad se probudi."

Ivan- "Ne..."

Lucian- "Daj stari, ubit će ju."

Marin- "Ubit će i tebe."

Ja- "Ostanite oboje."

Ivan- "Jesi siguran?"

Ja- "Da, idem provjeriti sa svojima."

Probudio sam svoje i rekao im, malo sam slagao rekao sam da žive skroz na drugoj strani sela i da smo malo popili pa da ne idu kući sad po mraku.
Pristali su i rekli da budemo tihi.

Rekao sam njima pa smo odvukli Martinu do moje sobe, Ivan je morao držati ruku na njenim ustima da nebi slučajno počela vikati. On je legao u sobu za goste ja sam na ležaljku na terasu al ok.

Oko 10h sljedećeg dana

Probudio sam se na ležaljci, Martina je još spavala pa sam se doveo u red.

Ivan se baš počeo buditi pa sam nam napravio kavu. Moji su bili na plaži, pa smo ju popili u dnevnom, uzeo sam i odnio u sobu Martini da ima kad se probudi.

Martina Pov.

Sunce me ubilo ka san otvorla oči. Neman pojma di san, u nečjoj san sobi, nije od onih mojih mulaca...

Sila san ka je usobu uša onaj Josh.

Josh- "Ee, mislio san da spavaš."

Ja- "Sad san se probudila."

Josh- "Napravio san kavu, Ivan je dolje."

Ja- "Fala."

Stavia je na ormarić pored kreveta.

Josh- "Boli te glava?"

Ja- "Ne."

Josh- "To je dobro."

Miris mora🔚Where stories live. Discover now