7.

183 17 3
                                    

Dat ću joj ga kad ju sljedeći put vidim, nadam se da će to biti uskoro.

Zvao sam Ivana da se dogovorimo da zajedno idemo na plažu, pristao je i rekao da će doći kod mene da idemo ovdje negdje.

Čekao sam ga u ležaljci u dvorištu, pozvao me kad je došao. Ustao sam uzimajući ručnik pa smo krenuli iz dvorišta kad je naletila ona...

Ostao sam bez teksta, svaki put kad ju vidim još je lijepša, i sad kad ide na plažu je prelijepa.
Bilo je s njom par njezinih frendova, isti oni s kojima je jučer vozila jet-sky.

Ivan- "Zar moraš nosit tu zastavu? Sramotiš me!"

Martina- "Ja u svojoj domovini mogu nosit zastavu gdje i kad oću!"

"Dobro smirite se."

"Da, nama ne smeta..."

Ivan- "Vi i vaše kockice!"

Martina- "Da?! A šta ti tako smita, dobro znaš šta je danas!"

Još su se kratko porječkali pa su ona i njezini prijatelji otišli niz cestu.

Pitao sam ga o čemu se radi, objasnio mi je do plaže na kojoj smo odlučili ostati, na današnji dan 2018-te Hrvatska nogometna reprezentacija pobjedila je Rusiju na Svojetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji. Tako sam ja to razumio, kaže da je njima to jako bitan dan kao i ostatak tog prvenstva. Nisam imao pojma. Zastavu i majice na kockice danas nose u znak podrške i sjećanja na te ponosne dane.

Rekao je kako on baš nema vremena za to ali Martina je Vatrena navijačica i njezini prijatelji su također pa oni to obilježavaju na svoj ponosni način.

Kad smo ušli u more vidio sam da nisu toliko daleko, Martina i njezini prijatelji.

Vidjeli su nas i plivali do ovdje. Martina je ostala tamo s jednim od njih.

Ivan nas je upoznao, pitao sam ih dali joj je onaj lik s kojim je ostala dečko, rekli su da su razmišljali o tom ali su njih dvoje preveliki frendovi za to.
Jedan od njih zna engleski, drugi nešto malo, a onaj sa Martinom nezna kao ni ona pa smo pričali na Hrvatskom da mogu učiti.
Pozvali su nas da dođemo tamo kod njih i brzo otišli plivati nazad. Ja sam pristao, ostali smo uzeti svoje stvari, pitao me Ivan dali stvarno to želim i odmah sam rekao da.

Došli smo tamo, bio sam uzbuđen, i ona je tamo...

Kad smo došli ostavili smo ručnike i otišli u more. Martina je nedugo zatim izašla, brzo sam izašao i ja za njom, dečki su ostali u moru i nisu obraćali pažnju na nas.

Mokra je sjela na svoj ručnik, ja sam stao blizu i uzeo svoj da se osušim.

Ja- "Kako si?" Vjerujem da zvučim glupo kad pričam na Hrvatskom.

Martina- "Dobro."

Ja- "Sto sulsas?" Neznam govoriti š.

Martina- "Navijačke, Domoljubne, Dalmatinske..."

Ja- "Lijepo, ja rock and roll, malo rep."

Izvadila je cigarete iz hlača jednog od njezinih prijatelja i zapalila. Ponudila je i mene ali sam odbio.

Martina- "Aha."

Ja- "Poslao san ti zahtjev na instagramu..."

Martina- "Da? Nisan vidila."

Ja- "Sve ok. Od kad voziš jet-ski."

Martina- "Godinama..."

Ja- "Hoćeš mi pokazati?"

Martina- "Mislin da to nie najbolja idea."

Ja- "Zasto ne? Ako se nesto dogodi ti neces biti kriva, ako je zbog tog."

Martina- "Neznan baš..."

Ja- "Molin te, kad ti hoces, ode san jos 2 tjedna."

Martina- "Javin ti."

"Josh, mogli bi vi ostati s nama!"

Ja- "Meni svejedno!"

Ivan- "El može stari, da ostanemo, proslavimo malo s njima."

Martina- "Čekajte ostat će sanama!"

"Da, zašto ne, dečki su ok."

Martina- "Dosta gledan ovu budalu doma!"

Ivan- "Fala."

Martina- "Nema na čemu."

"Pust dečke namiru." Tako smo ostali.

Miris mora🔚Where stories live. Discover now