Ep.1

19K 619 129
                                    

Kısa bir not:

Öncelikle herkese merhaba, bu tarzda ilk defa yazıyorum ve açıkçası çok gerginim.Hatalarım olabilir bu yüzden şimdiden kusura bakmayın...

Keyifli okumalar :*

*

Saat gece yarısını çoktan geçmişti.

Genç kız gözlüğünü çıkarıp gözlerini ovuşturdu. Yorulmuştu. Beyni durma noktasına gelmişti. Kollarını uzatıp uzunca esnedi. Kapı gıcırtısıyla kollarını hızla indirdi.

"Ayşe! Kızım hâlâ yatmadın mı sen?" Genç kız kapısında aniden dikilen annesine dudak bükerek baktı. Annesi endişeli gözlerle genç kıza bakıyordu. Yeşil gözlerini annesinden almıştı. Tıpkı annesi gibi beyaz tenli ve uzun boyluydu.

"Dersim bitsin yatıyorum anne."
Annesi yavaşça başını salladı.

"Peki, çok geç yatma," Annesi yavaşça yaklaşıp genç kızın alnına bir öpücük kondurdu.

"Tamam anne, iyi geceler." Annesi odasından çıktığında genç kız derin bir nefes alıp uzun siyah saçının önüne gelen kısımlarını kulağının arkasına sıkıştırdı. Gözlüklerini takıp bilgisayardan ders dinlemeye devam etti.

Lise son sınıftı ve sınava hazırlanıyordu. Evet zordu ama yapacağına inanıyordu. Hedefine ulaşmalıydı. İstanbul'da Hukuk okumak istiyordu. Genç kız bunun hayaline dalmış gitmişken bir anda bilgisayardan bildirim sesi geldi. Genç kız yeşil gözlerini ekranda gezdirdi.

Online savaş oyununun reklamıydı.

Bilgisayar oyunlarına bayılırdı. Bu sene sınavdan dolayı bırakmıştı ama bildirim çok cezbedici görünüyordu; özellikle savaş karakterleri.

"Geceleri bir saat oynasam bir şey olmaz herhalde. Güzelce ders çalıştıktan sonra ne olacak ki?"

Genç kız ileride neler olacağından habersiz, üye ol butonuna tıkladı.

 | Oyun | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin