Ep.12

4.2K 288 41
                                    

Ups, biraz felç eden bir bölüm galiba *-*

*

Çaylar içilip ufak bir sohbetin ardından annesi iki kızı da uyumaları için salondan kovmuştu.

Şimdiyse genç kız yatağının üzerinde oturup etrafa bakınan Deniz'e bakıyordu. Deniz ise ona bakmıyor, genç kızın kitaplığınde gözlerini gezdiriyordu. Evet, büyük bir kitaplığı vardı.

Neden bu kadar güzel olmak zorundasın?

"Sana uyuman için uygun kıyafetler vereyim." dedi kıyafet  dolabının kapağını açarken.

"Peki..." Arkasına bakmamak için kendini zor tutuyordu.

Artık daha da zor.

Genç kız kıyafetleri ararken Deniz'in sesiyle arkasına döndü.

"Ne kadar çok kitap var böyle?" dedi Deniz şaşkınlığını gizleyemeyerek. Genç kız gülmekle yetindi.

"Kitap okumayı sevdiğimi biliyorsun." Deniz ona döndüğünde gözlerini kaçırdı.

"Evet, biliyorum."

Ona cevap vermeyi pas geçip kıyafetleri ayarladı. Kıyafetleri uzattığında Deniz üzerini giyinmek için banyoya doğru ilerledi.

Kıyafetleri giyip geldiğinde genç kız hafifçe gülümsedi.

Ayıcıklı pijama ona çok yakışmıştı.

Üstündeki benim kıyafetim...

"Ne?" dedi Deniz merakla. "Olmamış mı?" Genç kız daha da gülümsemesini arttırdı.

"Hayır, olmuş tabii." Kızıl olan gülmeyle karışık kaşlarını çattı.

"Emin misin?" dedi gözlerini kısarak. Genç kız ellerini havaya kaldırdı.

"Eminim." dedi gülerken.

Kızıl olan dudaklarını büktü ve kendini genç kızın yatağına attı.

Kalbim yakında bu diyardan gidecek.

Genç kız öylece onu izliyordu.

Kızıl saçları yatağın her yerine dağılmıştı. Gülümsüyor, öylece etrafa bakıyordu. Bal rengi gözleri genç kızın odasındaydı.

Aniden o gözler yeşil gözleri buldu. Bir süre birbirlerine bakmaya devam ettiler.

Bal rengi gözlerin kendisini içine doğru çektiğini
hissediyordu.

Bu çok...çok güzel bir his.

"Neden öyle bakıyorsun?" dedi kızıl olan gözlerini ondan ayırmadan.

"Nasıl?" dedi genç kız başını yana eğerek. Kızıl olan yatakta oturur pozisyona geçti.

"Bilmem, açıklaması zor." Genç kız başını salladı.

"Garip..." diyebildi sadece.

O bakışlar sana olan hislerimin yansıması Deniz.

"Ah, unutmuşum. Sana yatak hazırlayalım." Genç kız odasına koltuk olmasından bu bakımdan memnundu.

Yatağı hazırlamak için odadan çıkacakken koluna dokunan narin parmaklarla duraksadı.

"Beraber uyuyamaz mıyız?" Genç kız sertçe yutkundu.

Deniz, sayende sabah sağ çıkarsam şaşıracağım.

Salın beni ya!

Genç kız yavaşça Deniz'e doğru döndü.

"Yatağa sığamayız ki," dedi başını yere eğerek. Beraber uyuduklarının hayali genç kızı utandırmıştı.

"Hadi ama...hem zaten çok fazla görüşemeyiz. Bugün işimden zor izin aldım." Genç kız gözlerini her yerde gezdirdi.

Çok istiyordu ama kendisini tutamaktan, ağzından bir şey kaçırmaktan korkuyordu.

"Peki..." Kızıl olan gülümsediğinde genç kız da gülümsedi. Kızıl olanın gülümsemesi bulaşıcıydı.

Kızıl olan kendini yatağa attığında genç kız utanarak yanına sokuldu. Kalbi yerinde durmuyordu ve sakinleşmesi gerekiyordu.

Lütfen bugün şuracıkta öleyim. Dünyadan huzurla gitmiş olurum.

Genç kız başını yatak başlığına yaslayıp yanı başında duran Deniz'e baktı.

"Nerede çalışıyorsun?" Deniz gözlerini genç kıza çevirdi. Halinden memnun görünüyordu.

"Bir markette kasiyerlik yapıyorum." Genç kız yavaşça başını salladı.

"Seninle hiç görüşemeyeceğim diye korkmuştum." aniden verilen itiraf genç kızın yüreğine inmişti. Kızıl olan yoğun bakışlarla genç kıza bakıyordu.

"Çok zor bir dönemden geçtim. Üniversiteyi kazanamadığımı ailem öğrenince beni artık istemediklerini söylediler; kapı dışarı ettiler resmen." Derin bir nefes aldı. Gözleri dolmuştu.

Genç kız hüzün dolu bakışlarla bal rengi gözlere baktı. Elini istemsizce kızıl olanın yüzünde gezdirdi. Kızıl olan yavaşça gözlerini kapadı.

"Ayşe..." dedi garip bir ses tonuyla.

"Sana kavuştuğum için çok mutluyum."

____

İlham perileri beni rahat bırakmıyor :(

Bir hikayeye daha başladım bakalım devamı gelecek mi¿

Sizi seviyorum.

Sağlıcakla kalın💜

Ufak bir şeyler söylemek istiyorum:

Eğer wattpad'in yeni sürümünden rahatsızsanız, Google'da wattpad eski sürümleri apk olarak var, oralardan indirebilirsiniz :)

 | Oyun | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin