Ep.18

3.4K 245 11
                                    

Sabah sürüne sürüne okuluna girdiğinde Alya ve Mert sohbet ediyorlardı.

"Günaydın Ayşe!"

Genç kız onlara gülümseyip Mert'in yanına oturdu.

"Günaydın." İkisi sohbetlerine devam ederken genç kız elinde telefonunu çeviriyordu.

Sınava az bir zaman kalmıştı ve aklı Deniz'i düşünmekten başka bir şey yapamıyordu.

O sırada telefonu titredi.

Heyecanla telefonu açtı.

İki Deniz'den de mesaj vardı.

Deniz'im: Ayşe, sana çok güzel bir haberim var.

Deniz'im: Kuzenim sınavıma az bir zaman kaldığı için işimi bırakabileceğimi, kendisinin işinde terfi ettiğini söyledi!

Deniz'im: Yani...neyse.

Ayşe: Yani? Bu çok güzel bir haber, derslerine daha çok odaklanabilirsin.

Deniz'im: Haklısın...

Ayşe: Akşam daha detaylı konuşuruz.

Deniz'im: Tamam :)

*

Deniz: Sana bir şey sormak istiyordum.

Ayşe: Sor tabii. Nedir?

Yaklaşık iki dakika sonra cevap geldi. O sırada Mert ve Alya merakla Ayşe'ye bakıyorlardı.

"Ne?" dedi genç kız tek kaşını kaldırarak.

"Kiminle mesajlaşıyorsun sen böyle mutlu mutlu sırıtıyorsun?" Alya söyleyene kadar sırıttığının farkında bile değildi.

"Ben mi? H-hiç kimse." İkisi de inanmadık bakışları attığında genç kız dudaklarını büzdü.

"Deniz'le konuşuyordum." Alya sevinçle gülümsedi.

"Selamımızı söyle." Genç kız başını sallayıp telefonuna döndü.

Deniz: Bir kızdan hoşlanıyorum ve artık ona açılmak istiyorum, sanırım konuşabileceğim tek kişi sensin.

Ayşe: Vay canına, sana ne diyebilirim bilmiyorum.

Deniz: Ben de. Çünkü çok zor.

Ayşe: Neden?

Deniz: O benim en yakın arkadaşım. Yani o beni öyle görüyor. Artı olarak benden hoşlanmayacağına eminim.

Ayşe: Yanılıyorsun, konuşmadan bilemezsin.

Deniz: Haklısın ama beni geri iterse ve arkadaşlığımız biterse ben biterim. Korkuyorum.

Ayşe: Böyle olmasına dayanamıyorsan söylemelisin, böylesi emin ol daha zor.

Deniz: Sanki yaşamışsın gibi hissediyorum?

Ayşe: Ben mi? Şey...belki.

Deniz: İstediğin zaman bana söyleyebilirsin.

Ayşe: Tamam, söyleyeceğim :)

Deniz: Konuşmayı deneyeceğim.

Ayşe: Denemelisin. İyi olacak eminim.

Deniz: Teşekkürler :)

____

Acilen ilham perilerine ihtiyacım var... :(

 | Oyun | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin