Ep.26

3.3K 212 124
                                    

Deniz geri odaya geldiğinde genç kızın elindeki fotoğrafı gördü.

Genç kız Deniz'i görünce hafifçe gülümsedi. Elindeki fotoğrafı ona uzattı.

"Bunu çıkartmışsın, ama bende yok." dedi buruk bir sesle.

"Sana ulaşamadığım için fotoğrafına bakıyordum." dedi Deniz ona giymesi için kıyafetleri uzatırken.

"Bu fotoğraftan bende istiyorum." Deniz genişçe gülümseyerek başını salladı. Genç kız kıyafetleri giymek için odadan çıkmadan önce Deniz'e soru dolu gözlerle baktı.

"Kuzenin nerede?" Deniz yamuk bir şekilde gülümseyip ona cevap verdi.

"Onu çoktan yolladım, bu gece gelmeyecek." Genç kız cevabını aldıktan sonra odadan çıktı. Kuzeninin evde olmayışı onu germişti.

Yani evde yalnızlardı.

Sadece ikisi vardı.

Sadece....

İkisi.

*

Genç kız üstünü değiştirirken Deniz kahve yapmakla meşguldü. Genç kız yanına geldiğinde merakla ona sordu.

"Türk Kahvesi seversin, değil mi?" Genç kız yavaşça başını sallarken Deniz bakır cezveden kahve bardaklarına kahveyi döküyordu.

"Vay, bana da köpüklü yapmayı öğretmelisin." dedi genç kız kahvelere bakarken. Deniz kahvelerin yanına aparatifleri koyarken gözleri kısılına kadar gülümsedi. "Tabii," İkisi birbirine gülümserken Deniz elini uzatıp genç kız önüne gelen bir tutamı kulağına sıkıştırdı.

"Hadi gel oturalım şöyle." Deniz hazırladıklarını tepsiye koyup içeriye gittiğinde genç kız derin bir nefes aldı.

Zavallı kalbim...

İçeriye geçtiğinde Deniz koltuğun önüne sehpayı çoktan kurmuştu.

"Film izlemek ister misin?" Genç kız koltuğa yayılırken yavaşça başını salladı.

"Olur, sakin bir şeyler olursa sevinirim." Deniz pislik bir gülümseme gönderdiğinde genç kız utançla başını başka yöne çevirdi.

"Olur." Deniz koltuğun yanındaki kitaplıktan bir kutu çıkarıp genç kızın önüne koydu.

"Sen seç, kuzenimin zevkleri iyidir." Genç kız kutudaki filmlere baktı.

"Çok fazla var..." Deniz omuz silkti.

"Kuzenim bir film delisidir." Genç kız kutuyu biraz karıştıktırdıktan sonra güzel bir film bulup Deniz'e uzattı. Deniz kutuyu yerleştirip filmi de açtıktan sonra genç kızın yanına kuruldu.

Genç kız yanındaki kişinin varlığını umursamamak adına kahvesinden bir yudum aldı.

"Güzel yapmışsın, ellerine sağlık." Deniz filmden başını çevirip genç kıza baktı.

"Afiyet olsun." Genç kız ona bakmayı kesip sertçe yutkundu. Yine filme odaklanamıyordu. Yanındaki kişinin varlığı kalbinin hızını arttırıyordu.

"Ayşe..." dedi Deniz bir anda. Sesi fazla yoğun geliyordu.

Genç kız ona bakmadan cevap verdi. "Efendim?"

Deniz ona daha da yanaşarak sağ elini genç kızın kömür karası saçlarında gezdirdi.

"Ben şu an filme odaklanamıyorum." Genç kızın kalbi yerinden çıkıyordu.

Neler oluyor?

"B-başka bir fil-"

"Dikkatimi dağıtıyorsun." Genç kız Deniz'in yoğun bakışlarının üzerinde olduğunu hissedebiliyordu. Küçük bir cesaretle yüzünü ona doğru çevirdi.

 | Oyun | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin