Güneş penceresinden aşağı kayarken genç kız oturduğu sandalyede gerindi.Hava tam uyku havasıydı.
Birkaç test daha çözüp bilgisayardan konu anlatımı dinlemeye başladı. Yorgunluktan sandalyeye iyice yaslandı ve derin bir nefes aldı.
Çok bunalmıştı.
Biraz mola biraz daha ders derken saat gece yarısına gelmek üzereydi.
Yarın okul vardı, mecburen uykusunu almalıydı. Bilgisayarı tam kapatmak üzereyken indirdiği oyun gözüne ilişti.
Acaba Rose ne yapıyor? Diye geçirdi içinden. Biraz oyundan zarar gelmez diye düşündü.
Ve oyuna girdi.
oblivion: Hey, neden sana trip atayım? Sonuçta cidden ders çalışmaya gittim.
xrose: Bana kızgın değil misin?
oblivion: Sence? Bu çok saçma olmaz mı?
xrose: Haklısın. Bunu biliyordum :)
oblivion: Neyi? Sana kızgın olmadığımı mı?
xrose: Ah, evet. İçimden öyle geçmişti de.
oblivion: Anladım. Ee mezuna kalmak nasıl bir şey?
xrose: Emin ol çok karışık. Bir yönden iyi bir yönden kötü. Özellikle benim gibiysen.
oblivion: Benim gibi derken?
xrose: Bunu daha samimi olduğumuzda emin ol söyleyeceğim.
oblivion: Peki. Bir el oyun oynamak ister misin?
xrose: Anlayışın için teşekkür ederim. Evet, oynayalım.
Zevkli bir oyunun ardından genç kız hafifçe esnedi. Yorgunluğun nirvanasını yaşıyordu.
oblivion: Benden bu kadar, yatacağım.
xrose: Tamam, iyi geceler. Bu arada, neden telefondan görüşmüyoruz? Yani istersen?
oblivion: Bilmem, yani...
xrose: Tamam, bir şey demedim say. Sorun değil.
oblivion: Peki. Öyle yapacağım.
Oyunu kapattığında genç kız ellerini yüzüne kapadı.
Neden istemedim? Diye düşündü. Neden tereddüt ettim? Hem farklılık isteyen sen değil misin? Yeni birisiyle tanışmak güzel bir şey değil mi?
Oyunu tekrar açtı.
oblivion: Düşündüm de neden olmasın?
*
Güneş genç kızı yüzüne vurduğu ışıklarıyla zorla uyandırmaya çalışıyordu. Genç kız sola döndü. Güneş ışığından kurtulmuştu ama annesinin gürültüsünden kurtulamamıştı.
"Ayşe! Hadi kaldır o poponu, geç kalacaksın!" Genç kız söylenerek yatağında bir oraya bir buraya döndü.
Kalkmak istemiyordu.
Ama aniden gece attığı mesaj aklına geldi. Bir hışımda fırladı ve çapak dolu gözlerle bilgisayarı açtı.
Nedense heyecanlanmıştı.
Oyuna girdiğinde gördüğü bildirim resmi onu daha da heyecanlandırmıştı.
xrose: Pekala, işte telefon numaram 05*********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| Oyun | gxg
ChickLit18 yaşından küçükler lütfen okumasın. Sadece aptal bir oyundu bu. Aptal bir bilgisayar oyunu.