Ep.13

4.1K 286 27
                                    


"Sana kavuştuğum için mutluyum."

Genç kız sertçe yutkundu.

Siktir...Şu an onu öpmek istiyorum.

Genç kız gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Kızıl olanın merakla ona baktığından bi haberdi.

"Ben de öyle Deniz, okul sensiz çekilmiyor." Kızıl olan biraz hayal kırıklığına uğramış gibiydi.

Hafifçe gülümsemekle yetindi.

"Doğrudur, okul bensiz çekilmez." İkisi de bir süre birbirlerine bakmadılar. Genç kız çok utanmıştı. O an sadece onu öpmek istiyordu ama yapamazdı.

"Bir daha ne zaman buluşabiliriz?" dedi biraz ürkek bir sesle. Utancı geçmemişti. Kızıl olan kollarını arkaya atıp ensesinde birleştirip gözlerini kapattı.

"Hım...." dedi kısık bir şekilde. Ardından gözlerini açıp genç kıza baktı.

"Bilmiyorum, işimden izin almak çok zor. Geceleri geç saatlerde kapatıyoruz ve ben bununla birlikte ders çalışmakta zorundayım." Haklıydı. Genç kız yavaşça başını salladı.

"İnan bana çok zor, şu an her ne kadar hep birlikte olalım istesemde önümde engeller var." Genç kız bu dediğine erisede çaktırmamaya çalışarak başını salladı.

"Haklısın." Kızıl olan tekrar gülümsedi.

"Ama benim yanıma gelebilirsin? Eğer istersen tabii..." Genç kız mutlulukla gözlerini büyüttü.

"Evet, arada gelebilirim bu çok güzel olur." Kızıl olanın gözleri koyulaşmıştı. Ortam bir anda gerilmişti.

"Ne?" dedi genç kız fısıldayarak. Kızıl olan gözlerini kapattı.

"Hiç..." Genç kız bir anlık cesaretle kızıl olanın göğsüne yaslandı.

"Rahatsız olmazsın değil mi? Bir şeylere sarılarak uyumayı seviyorum," dedi ve eliyle sol taraftaki ayıcığı gösterdi.

"Bak mesela, o Teodor." Kızıl olan kafasını sola çevirdi.

"Teodor ha? Çok sevimliymiş." Kahverengi tüylü ayıcık iki kıza da gülümseyerek bakıyordu.

"Evet, evet öyle." Kızıl olanın göğsüne yatmak genç kızı germişti.

"O zaman bana sarılabilirsin?" Genç kız yanaklarının kızardığına yüzde yüz emindi.

"Şey..." Aniden kızıl olanın kolları etrafını sardı.

"Ya da ben sana sarılırım." Genç kız başını aşağıya eğdi.

Bugün olanlar bir rüya, kesinlikle bir rüya.

Kızıl olan çenesini genç kızın başına koydu ve derin bir nefes aldı.

Genç kız ise dışarıya titrek bir nefes verdi. Kalbi deli gibi atıyordu.

Umarım duymaz.

"Deniz?" dedi merakla.

"Hım?" Uykuya dalacağını bildiren bir ses tonuyla genç kıza seslenmişti.

"Hiç..." dedi o da az önceki dediğini taklit ederek.

Geldiğin için teşekkür ederim.

___

Çok şükür TYT bitti, yarın da AYT bitince miss... :)

Gelsin yeni bölümler 💜

 | Oyun | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin