FOOLISH!
Katie Bell była nazywana głupią. Nauka nie szła jej zbyt dobrze, nie rozumiała wielu rzeczy, a ten wypadek z klątwą jeszcze bardziej wszystkich do tej tezy przekonał.
Niewielu spytało, kiedy wróci do drużyny, co się stało i dlaczego. Jednak ktoś spytał, a Katie nigdy nie była tak zaskoczona.
Katie nienawidziła stereotypów, ale mimo to zawsze była uprzedzona. Slytherin i Gryffindor, to się nie dodawało.
━ Jak się dzisiaj czujesz panno Bell?
Głos profesora Snape'a w tak łagodnym wydaniu był czymś niezwykłym. Poczuła, że ktoś się o nią troszczy.
Katie właśnie temu głosowi zaufała.Opowiedziała o starszych słowach klątwy, które słyszała, gdy uniosła się w powietrze i o tym że nadal go słyszy.
Powiedziała o nieprzyjemnym mrowieniu w palcach prawej dłoni.Profesor Snape zawsze po jej słowach kazał jej odpocząć, a na następny dzień przynosił nowy eliksir. Pewnego dnia ogłosił, że nie potrafi zrobić dla niej więcej.
Słyszała ten zawód w jego głosie i było jej go żal. Było jej przykro z powodu profesora Snape'a.
Przetransportowano ją do Św. Munga. Tam doszła do siebie na dobre.Wróciła do szkoły i nawet zagrała w meczu Quidditcha. Wszystko się powoli układało. Profesor Snape ważył dla niej eliksir, a ona miała jedno pytanie na końcu języka.
━ Angelino, myślisz o starszych mężczyznach?
━ Oj Katie, nie bądź głupia.
CZYTASZ
HOPE ━ gryffindor girls ✓
Fanfic━ love, I said real love is like feeling no fear when you're standing in the face of danger OH GOD! I LOVE BEING A WOMAN! gryffindor girls double drabble cover by @volluptas