AMBITIOUS!
Minerva Mcgonagall była zbyt ambitna na małżeństwo z mugolem. Nie chciała popełnić tych samych błędów co jej matka.
━ Dougal, wybacz mi.
Była w nim zakochana, ale wiedziała, że tą miłość może poświęcić w swojej wędrówce na sam szczyt.
Minerva Mcgonagall była zbyt ambitna by odmówić gdy Elphinstone klęczał przed nią z pierścionkiem w dłoniach.
Zaraz po zaręczynach, po zaledwie pięciu miesiącach znajomości, młoda i zdolna Minerva trafiła na salony. Stroiła się w piękne suknie i klejnoty.
Któregoś dnia wznosząc toast, trzymając dłoń swojego męża, zadała sobie sprawę z tego, że jest tylko i wyłącznie jego ozdobą. Nie mogła znieść tej myśli. Od zawsze chciała coś zbudować na własnych fundamentach, a teraz była jedną z cegieł w murze męża.
━ Nie mogę tak dłużej Elphinstone. Nie mogę czuć się jakbym marnowała swoje życie.
━ Ja nie mogę patrzeć jak marnujesz swoje talenty.
Patrzyli sobie w oczy. W jego było wyraźnie widać te piętnaście dodatkowych lat. Chwyciła jego dłonie i ścisnęła delikatnie.
━ Nie chcę cię ograniczać kochana.
Minerva uśmiechnęła się. Tak niesamowicie cudownie było osiągać sukcesy u boku ukochanego mężczyzny.
Potem coś się stało. Śmierć nadchodzi nagle i zabiera ze sobą najcenniejsze łupy.
Minerva była zbyt ambitna by przyznać, że bez niego sukces się nie liczył.
CZYTASZ
HOPE ━ gryffindor girls ✓
Fanfiction━ love, I said real love is like feeling no fear when you're standing in the face of danger OH GOD! I LOVE BEING A WOMAN! gryffindor girls double drabble cover by @volluptas