DAUGHTER!
Lily Luna Potter była córką Harry'ego Pottera. Czasami przez to chciała się zapaść pod ziemię.
W dzieciństwie tego tak nie odczuwała, wszystko zmieniło się w Hogwarcie.
Wszyscy patrzyli na nią przez pryzmat ojca. Wielki Harry Potter był jej ojcem. Wybraniec, bohater i chłopiec który przeżył.
Lily tak bardzo pragnęła, by był kimś innym.Harrym, tylko Harrym.
Wtedy te wszystkie przykre sytuacje by jej tak nie przeszkadzały.
Nie radziła sobie z kolejnymi przyjaźniami, które rozpadały się równie szybko jak się rozwijały. Bardzo ją to bolało.Nie była pewna siebie jak James, czy inteligentna i tajemnicza jak Albus. Była Lily Luną.
Nawet do babki czy ekscentrycznej ciotki było jej daleko.Taka już była. Uczyła się, wyglądała i zachowywała się przeciętnie.
Czuła, że pewnego dnia pokocha się za to, ale wiedziała również, że minie wiele czasu.
Na razie skupiała się na opiece nad swoimi kwiatkami i przeglądaniu książek o sztuce. Czuła, że to coś z czym się indentyfikuje.
Tak, lubiła myśleć, że trzeba o nią zadbać, by urosła i zakwitła. Wiedziała też, że trzeba na nią spojrzeć własnymi oczami, a nie patrzeć na artystę który ją stworzył.
Lily Luna Potter do tego czasu mogła być tylko córką Harry'ego Pottera.
CZYTASZ
HOPE ━ gryffindor girls ✓
Fanfic━ love, I said real love is like feeling no fear when you're standing in the face of danger OH GOD! I LOVE BEING A WOMAN! gryffindor girls double drabble cover by @volluptas