WINNER!
Alicia Spinnet miała talent do wpadania w tarapaty.
Nienawidziła tej swojej niezwykle nieprzydatnej zdolności. Zwłaszcza wtedy, gdy na szlaban skazywała nie tylko ją, ale również kogoś innego.
Spojrzała z na Oliviera, który właśnie czyścił kociołki w pracowni profesora Snape'a. Westchnęła i również podwinęła rękawy.
To był jej pomysł, by ścigać się na miotłach dookoła zamku. Chciała go przeprosić za to, że przez nią i jej głupie pomysły spędzą w tym posępnym lochu cały wieczór.
Mimo tego poczucia winy jakie czuła, była w dobrym humorze.
Wygrała. W sumie teraz, gdy musiała usuwać śluz ślimaka z zardzewiałej powierzchni kociołka, w którym najprawdopodobniej rozrabiał jakiś pierwszak, zwycięstwo już jej tak nie cieszyło.
Jednak w momencie w którym mijała linię mety i zsiadała z miotły, poczuła się jak nigdy wcześniej.
Jeszcze lepiej się czuła, gdy ściskała dłoń przegranego Wooda.Dwie godziny czyścili kotły, fiolki i inne pojemniczki. Gdy Snape pozwolił im iść do dormitorium, było już kompletnie ciemno.
━ Jeszcze raz chciałem ci pogratulować zwycięstwa.
Spojrzała na Olivera i uśmiechnęła się. Chłopak odwzajemnił uśmiech i dodał:
━ Chyba nie powinnaś grzać ławki na meczach.
Alicia rzuciła się Woodowi na szyję. Granie w meczu od początku do końca było jej największym marzeniem.
━ Dziękuję ━ szepnęła.
━ Zasłużyłaś na to.
CZYTASZ
HOPE ━ gryffindor girls ✓
Fanfiction━ love, I said real love is like feeling no fear when you're standing in the face of danger OH GOD! I LOVE BEING A WOMAN! gryffindor girls double drabble cover by @volluptas