《Capitolul 3》

88 10 16
                                    


Din perspectiva lui Joel Pimentel

   Ma asez si imi centrez toata atentia pe urma de talpa a adidasului meu ce se afla pe scaun.

    Imi ridic puțin privirea pentru a l vedea pe Erick intrand cu ochii rosii, ca si cum ar fi plans. Nu m a privit, pentru prima data nu m a tintit cu privirea, doar s a asezat in fata mea, si a impreunat mâinile pe banca si apoi si a ascuns capul in golul pe care l formau.

   Zabdiel intra si ma fulgera cu privirea.

-Stii ce ai de facut Pimentel -ma amenință inca o data, asezandu se langa Erick.-

   Profesoara intra in clasa si incepe plictisitoarea lectie de azi.

-Mi-ar placea ca fiecare sa zica un secret pe care vreti si aveti curaj sa l impartiti. -spune profesoara de orientare personală-

  Fiecare dintre pateticii si plictisitorii mei colegi s au ridicat in picioare si au inceput sa zica cele mai patetice si infantile secrete "sunt virgin", "m am indragostit de iubita celui mai bun prieten".

  A venit randul lui Erick, sincer nu stiu de ce, dar eram curios de ce va spune. S a ridicat si am putut sa i ascult respiratia, era nervos si stia pentru ca i tremurau picioarele.

-Am fost îndrăgostit de același baiat din primul an de liceu si pot spune ca acum putin timp m a dezamăgit si s a comportat ca cel mai mare nesimtit din lume. E arogant, plin de el, idiot... -cu cat Erick vorbeamai mult, cu atat ochii mei se deschideau mai mult, se referea la mine.-

-Erick, liniștește te. -spune profesoara oprindu l-

-Ma scuzati -spune si apoi se așează-

-Joel, e randul tau -spune profesoara-

M am ridicat in picioare, mi am dres vocea si am zambit.

-Trebuie sa spun ca secretul meu e ca nu ma intereseaza ce crede sau spune lumea despre mine, nu traiesc datorita lor si cred ca ar trebui sa si ocupe timpul liber traindu si viata lor, si sa inceteze in a se baga in a mea. Doar atat voiam sa zic. -Termin si ma uit victorios catre Zabdiel si Erick-

   Vad cum Erick isi strange pumnii cu forta, făcând acelasi lucru si cu dintii. N o va face, stiu ca n o va...

-Esti un idiot! -a facut o, s a aruncat spre mine, începând sa ma loveasca-

Puteam sa aud doar tipetele profesoarei zicand sa ne despărțim. Nu m am aparat in niciun moment, puteam sa l rup de Erick, era foarte fragil. Dupa cateva secunde l am vazut pe Zabdiel dandu l jos pe Erick de pe mine.

-Amandoi la director acum! -țipă profesoara-

-Dar doamna! El a fost cel care a sarit pe mine -arat catre Erick-

-Nu ma intereseaza, amandoi la director -spune nervoasa-

   Imi iau lucrurile si ies din clasa cu obrajii rosii din cauza nervilor. Ajung in fata biroului directorului si ma asez, asteptandu l pe Erick. Dupa putin timp, Erick apare cu lacrimiin ochii. Chiar crede ca cuiva i se va face mila de lacrimile lui de crocodil? Ma ridic si eu in picioare si intram.

  Ii explicam directorului ce s a intamplat, evidențiind partea in care Erick a sarit pre mine, dar fara reusita, pedeapsaa fost pentru amandoi. A luat un pix si a inceput sa scrie temele pe care le avem de facut.

-Sa stam pana la 2 in detenție? -spun luând hartia din mainile celui mai mic-

-Iar apoi sa curatam baile... -spune Erick-

-Asta e vina ta. -spun punandu mi mainile pe fata- esti un idiot.

-Gandesc la fel ca tine -isi lasa privirea in jos-

   N am mai zis nimic pentru a nu face cearta si mai mare decat era deja. Am ajuns in clasa si am asteptat ca toti elevii sa iasa, cu exceptia mea si a lui Erick. S a asezat la 3 banci distanta de mine si am multumit pentru asta.

   Nu mi puteam lua privirea de pe ceasul din fata mea. Urnaream fiecare miscare a liniilor, pana cand in sfarsit au aratat ora 2.

   Imi iau lucrurile si ies din clasa fără ca macar sa mi iau ramas bun de la profesoara si l am așteptat afara pe Erick pentru a merge la bai. Dupa ce am terminat tot, imi scot telefonul si ma uit la ceas. Era ora 05:23.

-Incredibil, o sa ajung tarziu la petrecerea din noaptea asta. -Ma uit la Erick nervos-

-Si eu la fel, nu te mai plange atat.

Joi ▪︎Joerick▪︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum