♡. 8 [ZAWGYI]

2.3K 240 13
                                    


' အကုန္ လက္ေျမႇာက္ထား.... ခ်မယ္ မၾကံနဲ႔ေနာ္.... အခ်ိန္ပိုတိုးသြားမယ္... '

မ်က္ႏွာေရွ႕ လာလာရမ္းေနတဲ့ ကာယဆရာရဲ႕ ႀကိမ္လံုးႀကီးကို ေရွာင္ရင္း ေဘးကိုလွည့္ၾကည့္ေတာ့

မိန္းကေလး အုပ္စုဘက္မွာ ဒူးေထာက္ လက္ေျမႇာက္ေနရတဲ့ ေမ့လင္းက မ်က္ႏွာ မဲ့ေနၿပီ...

သူတို႔ အခုက ေက်ာင္းတံခါးဝမွာ....

ေက်ာင္းေနာက္က်လို႔ တန္းစီၿပီး ဒူးေထာက္လက္ေျမႇာက္ေနရတယ္....

ရိေပၚ အိမ္က ေစာထြက္လာေပမယ့္ လမ္းမွာ ေမ့လင္း အိမ္က ကားနဲ႔ ေတြ႕ေတာ့ ဟာၾကဴလီမက မနက္စာ မစားရေသးဘူးဆိုလာတာမို႔ ေက်ာင္းနားက ဆိုင္မွာ မုန္႔သြားစားတာ လိုက္ေပးရေသးတယ္...

ႏွစ္ေယာက္လံုး ေလးေနတဲ့ ဗိုက္ကို သယ္ရင္း ေလးတိေလးကန္ ေလွ်ာက္လာၾကရင္းကေန.....

ေက်ာင္းထိပ္မွာေတြ႕လိုက္ရတဲ့ ကာယဆရာကို ေတြ႕မွ ေမးရိုးေတြ ျပဳတ္က်မတတ္ လန္႔သြားရတယ္...

တျခားဆရာေတြဆို ေက်ာင္းတံခါး ပိတ္ခ်ိန္ထက္ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ ေနာက္က်တဲ့ အထိ ခြင့္လႊတ္တတ္ေပမယ့္

ကာယ ဆရာကေတာ့ သူ႔လက္ထဲက နာရီမွာ အခ်ိန္ျပည့္တာနဲ႔ ေကာက္ပိတ္တာပဲ...

အဲ့အခါ ေနာက္က်တဲ့ ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္ေယာက္က ငါးမိနစ္ ထဲပါ ဆရာရယ္ လို႔ ေျပာရင္ သူ႔လက္က Rolex ႀကီးကို အကုန္ျမင္ေအာင္ ေထာင္ျပရင္း ဆယ္မိနစ္ ကြ ဆယ္မိနစ္လို႔ ျပန္ေအာ္တတ္တယ္...

အမွန္က သူ႔နာရီက ရိေပၚတို႔ အားလံုးရဲ႕ နာရီထက္ ငါးမိနစ္ ျမန္ေနတာ....

အခုေတာ့ ေက်ာင္းသားေရာ ေက်ာင္းသူေရာ ၁၅ ေယာက္ေလာက္ ေက်ာင္းတံခါးနားမွာ ဒဏ္ေပးခံေနရတယ္ ...

ျပစ္ဒဏ္ခ်ိန္ျပည့္တာနဲ႔ အကုန္လံုးကို ေခါင္း တစ္ေယာက္တစ္ခ်က္ဆီ လိုက္ေခါက္ရင္း ေနာက္ရက္ေတြ ေနာက္မက်ဖို႔ ဆူပူၿပီး ႀကိမ္လံုးႀကီး ဂ်ိဳင္းၾကားညႇပ္ၿပီး ထြက္သြားေတာ့တာပဲ...

ႏွစ္ေယာက္သား ေထာ့နဲ႔ ေထာ့နဲ႔ နဲ႔ အတန္းထဲ ဝင္ေတာ့ ပထမဆံုး အခ်ိန္သင္တဲ့ ဆရာမက လွမ္းေနာက္တယ္..

21st Century Cinderella StoryWhere stories live. Discover now