Dışarıya adımımı atmamla kirishimanın bize bağırması bir oldu.Kirishima:"Broo,Midoriyaa!Valizleriniz bizdeee!Obaaa"
Katsuki:"APTAL GÖRÜYORUZ"
Izuku:"Kacchaan onlarda duyuyorlar bu kadar bağırmana gerek yoktu.Sağır oldum"kafasını bana doğru biraz çevirdi ve;
Katsuki:"Sen benimi eleştiriyorsun inek!?Kafana patlatırım bak."
Denki:"Bizdeee görüüyoruuz"
Ne görüyorlar?
Hayır-
Kacchanla aynanda elinde tutmuş bileğime bakmam ve sonra göz göze gelmem.Sanırım utancımdan ölücem.Hayır hayır kızarmaktanda ölebilirim.
Bileğimi çekmeye çalıştım ama Kacchan izin vermedi.
Izuku:"*fısıldayarak*Kacchan!"Birden kirishimaya sinirle çatılmış kaşlarını iyice çattı ve bileğimi aniden bıraktı.
Anlamadım.
Katsuki:"Valizleri boktan saçlıdan alıp geliyorum.Şurda bekle"Kafasıyla karşıdaki kaldırıma işaret etti.Bende tekrar kızmasın diye onayladım ve kaldırama doğru ilerledim.
Gözlerim fazlasıyla acıyordu.Gözlerimi ovuşturmak için elimi kaldırdım ve o sırada esnedim.Sanırım fazla ağlamıştım ve olan tüm enerjimide tüketmiştim.Büyük ihtimal otele varır varmaz tekrar uyurdum.
Ellerimi gözlerimden indirdiğimde Kacchanın çoktan gelmiş olduğunu gördüm ve bana öylece bakıyordu.Kesinlikle ayı gibi esnememi görmüştü.Rezil oldum.Elimi yüzümle kapattım.Boğuk bir sesle;
Izuku:"Gördün mü?"
Katsuki:"Neyi?"
Izuku:"Esnememi?"
Katsuki:"Aptal inek,gördüm"
Kacchanın yüzünü görmek için parmaklarımı biraz araladım.
Sırıtıyordu.
Araladığım parmaklarımı sıkıca geri kapattım.Yani dışarda esnerken ağzımı kapatmak yerine gözümü ovuşturursam böyle rezil olurdum işte.Kacchan bile bu halime gülüyorsa Denkiyle Kirishimayı düşünemiyorum.
Izuku:"Sırıtma ya"
Katsuki:"Ne?"
Izuku:"Sırıtma"
Katsuki:"Deku ellerini yüzünden çeksende düzgünce konuşsan nasıl olur?"
Izuku:"Olmaz"
Katsuki:"Nedenmiş o utandın mı?"
Izuku:"Olmaz dediğimi duydunda 'sırıtma' dediğimi duymadın mı Kacchan?"
Afalladığından emindim ve o yüz ifadesini görmek için hemen ellerimi yüzümden indirdim.
Katsuki:"SEN BENİMLE TAŞAK MI GEÇİYORSUN HA?!"Bunu söylerken sinirli değildi.Hatta dudağının kenarındaki o küçük kıvrılışa şahit oldum.
Katsuki:"Ne sırıtıyorsun.Dalga geçmek hoşunamı gitti?"
Sırıtıyor muydum?
Sırıtıyordum ama cidden farkında değildim.
Izuku:"Ya h-hayır, istemeden oldu."
Katsuki:"Ne istemeden oldu?Bana sırıtman mı?"
Izuku:"Evet!Ay, yani, hayır sırıtmam istemeden oldu sana sırıtmam değil yani hayır"
Katsuki:"Hah,peki."
O sırada denkiyle kirishimanın bize yaklaştıklarını gördüm.Gözlerimin onlara kaymasıyla kacchanda onlara dönmüştü.Yanımıza vardıklarında;
Denki:"Telefon diye bir şey icat edildi ve sizde bu icattan olduğu halde kullanmıyorsunuz. İsraf. Mina'nın attığı mesajı gördünüz mü?"
Katsuki:"Boş yapma.O icatı seninle şarj eder ve şarj etmek için kablo diye seni-"
Kirihima:"Öhöğm.Otele gitmiyormu-
Katsuki:"SÖZÜMÜ NİYE BÖLÜYORSUN LAN!?"
Denki:"İçimden mi geçseydin?"
Izuku:"Ehm, şey konuyu kapasak?*sesini alçaltır*Utanıyorum."
Kirishima:"Pekala.Otele gitmiyormuşuz.Yazlıkta kalıcakmışız.Ama yazlığın ord-"
Katsuki:"NE YANİ OTEL DİYE BİZE YAZLIK MI KAKALIYORLAR YOLA HARCADIĞIM ZAMANI GİDİP ONLARI S-"
Denki:"Bakugou Izuku burda.Utanıyor."
Katsuki:"Tch!Bir şey demiyordum zaten."
Denki:"Hıhıı"
Katsuki:"DENKİ SİNİRLERİMLE OYNUYORSUN AZ SONRA SANA PATLAYACAĞIM"
Kirishima:"BRO ARTIK SÖZÜMÜ TAMAMLASAM?"
Katsuki:"Tamamla umrumdamı?"
Kirishima:"Yazlığın orda yüzme havuzu yazlığa ait restorant ve b-"
Uraraka:"Heey!Çocuklar servis geldi.Sizi bekliyoruz."
Izuku:"Geliyoruz Uraraka"
Servise doğru hızla ilerledim.Bi an önce uyumak istiyordum.Arkamdan Denkinin geldiğini fark ettim.
Denki:"Benimle tekrar oturmak ister misin?"Kafamı ona doğru çevirdim ve gülümseyip onayladım.Birden gözlerim Kacchanı aradı.Arkamızda değillerdi.
Denki:"Önüne bak.Ordalar."Önümü döndüm.Ne ara önüme geçmişlerdi.Kacchan,Kirishimaya bir şeyler diyordu.Kirishimada onu dikkatle dinliyordu.
Servisin kapısının orda durup bize döndüler.
Kirishima:"Uçakta oturduğumuz gibimi oturucaz yoksa-"
Katsuki:"Evet öyle oturucaz."
Denki:"Zaten biz Izukuyla oturucaktık."
Kirishima:"Pekala..."
Bir şey deme gereği duymadım.Servisin içine girer girmez Todorokiyi gördüm.
Sanki pişmandı...
Bana bakmadı.Durduğumu fark etmemişim.Kacchanın beni ileri doğru ittirmesiyle tırstım.Sonra en arkadaki dörtlü koltukların önündeki ikili koltuğa doğru yöneldim.Cam kenarına geçtim.Kacchanla Kirishimada arkamızdaki dörtlü koltuğa geçti.Denkinin oturduğu koltula kendi oturduğum koltuğun arasında onlara baktım.
Dört koltuğun üçüne Kacchan yayılmıştı.Kirishimaysa köşede kalmıştı.Kirishimanın yüz ifadesine kıkırdadım.Denkide bana 'neye gülüyon' bakışları attı bende parmağımla arka tarafı gösterdim.Arkasına birden bakınca gülmeye başladım.
Katsuki:"NE BAKIYON LAN ÖYLE?"Kacchan bunu diyince gülmem dahada şiddetlendi.Tabi başımdaki hafif ağrı biraz gülmemi bastırıyordu.
Katsuki:"KOMİK Mİ DEKU?"ağzımı elimle kapadım.
Kirishima:"Bro kolun batıyor."
Katsuki:"BİR SIĞAMADIN HAYVAN"
Kirishima:"Bro 3 koltuğuda kapladın ben mi sığamadım şimdi?"
Çok haklıydı.Denkide gülmeye başlayınca Kacchan Denkinin koltuğuna vurdu.Denki sarsılınca iyice gülmeye başladı ama bu sefer oda gülmemek için ağzını tutuyordu.
Hepimiz sakinleştikten sonra uyumak için gözlerimi kapadım...
Ahaha selam
Niye böyle bir giriş yaptım bilmiyorum epdöwp neyse komik değildi MSDPWSÖ
OOYYOYOYOY verin :3