3

3.1K 273 64
                                    

Biraz bekledikten sonra içeri yarım piç ve yuvarlak surat girdi.Yuvarlak surat bize doğru gelirken arkadan Piçaçu ve Kirishma'nın sesleri geldi.Onlarda buraya doğru yaklaşıyordu.
"Lan biraz daha gecikseydiniz.Tam morarmadı çocuğun yanağı."
"Ne Dekuya bir şey mi oldu?Deku iyimisin?Çok acıdı mı?Kim yaptı?"
"Lan yuvarlak surat bundan sanane."
Gerçekten sinirimi bozuyordu.Ne bu samimiyet çabası.Tch.
"Bakugou bir şey diyeceğim ama patlatmak yok."
"Ne var lan değişik saçlı?Yine ne bok yediniz?"
"Eee,biz şimdi buzu getiriyorduk ama buz yolda eridi."
"Kirishima siktirip buz almaya gidermisin yoksa kafana patlatayım mı?"
"Buz alma seçeneğini kullanmak istiyorum ve gidiyorum."
"Kiri bekle bende geliyim."
"Piçaçu kiri biraz daha beklerse ikinizede patlatıcam."
"Kiri beni bekleme git.Yetişirim ben sana."
"İkinizde bir yere gitmeyin.Ben özgünlüğümü kullanarak hallederim."dedi yarım piç ve dekunun yanağına elini koydu.
Deku ağzını açıp ona bakıyordu ve yarım piçte ona bakıp sırıtıyordu.Evet,bu benim canımı sıkmaya başlamıştı.
"Bende özgünlüğümü kullanarak kafa patlatabilirim."diye mırıldandım.Aslında pek mırıldanmış sayılmazdım.Hatta biraz sesli söylemiş olabilirdim.Yarım piçle biraz bakıştık.Sanki meydan okuyordu.Bu sefer dekunun yanağında elini gezdirmeye başladı.Sinirlenmiştim.Bu sefer bende dekuyla göz teması kurmaya çalıştım ve kurdumda.
"T-todoroki"
"Hm?"
"Y-yeter.İ-iyileştim sanırım.Teşekkür ederim."
Yarım piçle konuşuyordu ama gözlerini bana dikmişti.Bende ona bakıyordum.Göz temasını bozan kişi ben oldum.
"Rica ederim."
Tam ağzımı açmıştım ki telefonumun bildirim sesini fark ettim.Telefonu açtım uygulamaya girip mesajlara baktım ve diğerlerinin gelmiyeceğini öğrendim.Benim için sorun yoktu.Hatta ne kadar az kişi o kadar iyiydi.
"Diğerleri gelmiyecekmiş."dedi Piçaçu.
"Ozaman kahvaltıya başlayabiliriz?"dedi değişik saçlı.Bende kafamla onaylayıp masaya doğru ilerlemek için dekunun yanından kalktım.Deku hala bana bakıyordu.Ona dönüp 'ne var bakışı' attım.Deku hemen gözlerini kaçırdı ve ayağa kalkıp masaya doğru ilerledi.Bende arkasından masaya doğru ilerledim.Tam oturuyordum ki Mineta'nın sesini duydum.Bir sapığımız eksikti zaten.

~Tatil~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin