27

1.7K 234 232
                                    

Merblr efenm
...
Gösterdiği yazlığa biraz yürüdükten sonra varmıştık.Aklım hala Kacchandaydı.Todorokiyle aralarında tam olarak ne geçti bilmiyordum ama kavga etmeleri beni yeterince bozmuştu.

Ben bunları düşünürken Ren çoktan kapıyı açmış,içeri girmişti.

Ren:"İçeri girsene."

Izuku:"Uhm..."

Ren:"Yok artık çekinmiyorsun değil mi?"Kafamı eğip tişörtümün eteğini çektiştirmeye başladım.

Ren:"O kadar şey anlattın.Dost olduk,çekinme.Gir içeri."Haklıydı.Ona neredeyse her şeyi anlatmış,güvenmiştim.

Izuku:"Pekalaa,giriyorum."

İçeri girdiğimde çok dağınık ve garip kokan bir salonla karşılaşmıştım.Masada adını bilmediğim bir kaç bira şişesi,şişenin yanındaysa içi boş paketler.Dizaynı bozulmuş kanape ve koltuklar...

Ren:"Biraz dağınık,bi kaç gündür buraya gelmemiştim.Kusura bakma."Elini
dağınık siyah daçlarının içine geçirip iyice saçını dağıtmıştı.Gülümseyerek cevap verdim;

Izuku:"Sorun değil."

Ren:"Bi kaç dakikaya geliyorum.Kaçma bak."Kıkırdadım.

Izuku:"Tamaam."

Ren üst kata doğru çıkarken bende kanapeye oturdum.Masadaki şişeler ilgimi çekmişti.Birini elime aldım.Şişenin deliğinden içeri baktım.İçinde neredeyse bir yudumluk sıvı kalmıştı.Kokusu şimdiden burnuma gelmişti.Şişeyi burnuma doğru indirdim ve koklamaya başladım.Aşırı derecede alkol kokusunu alınca suratımı ekşittim.Ben bunları yaparken Ren'nin beni izlediğinin farkında değildim.Şişeyi masaya geri bıraktıktan sonra bana bakıldığını hissetiğim tarafa kafamı çevirdim.

Izuku:"Uh,gelmişsin?"Sorumu aldırmadan cevapladı.

Ren:"İçki sevmiyorsun sanırım,hm?"Kollarını birbirine bağlamış ve duvara yaslanmış bir şekilde benden cevap bekliyordu.

Izuku:"Hiç denemedim."

Ren:"Merak ediyorsan dolaptan bir tane açabilirim?"Açıkçası merak ediyordum ama burda içmenin çokta mantıklı olduğunu düşünmüyordum.

Izuku:"Hayır,teşekkür ederim."

Ren:"Çok naziksin...O zaman odama geçelim?Kıyafetlerimi beraber hazırlayalım,olur mu?"Gülümseyerek yaslandığı duvardan ayrıldı.

Izuku:"Olur."Bir şey demeden odasına,yukarı kata,doğru ilerledi.Bende kalkıp onun peşine takıldım.

Odaya girdiğimde yine dağınık bir yerle karşılaşmıştım.Üst katı alt kata göre biraz daha loştu.Yatağının üstüne oturduğumda dolabını açıp konuşmaya başladı.

Ren:"Surf yapar mısın?"Kafamı hayır anlamında iki yana salladım.

Ren:"Denedin mi peki?"

Izuku:"Hayır.Sen?"Eliyle dolabının yanını gösterdi.Neredeyse benim boyum kadar bi surf tahtası vardı.

Ren:"Denemek değilde,sıkıldıkça yaptığım şeylerden biri."Umursamaz bi tavırla konuştuğu için bu onu havalı kılıyordu.Yada bana öyle geliyordu.Ağzımdan küçük bi 'vaov' kelimesi çıkmıştı.

Ren:"Hoşuna mı gitti?"Bana sırıttığını arkasında dursam bile görüyordum.Hafif kızarmıştım ki,arkasını dönüp bana doğru eğildi.Sonra yatağın üstüne bi dizini koyup beni duvarla kendi arasında sıkıştırdı.

Gözlerimi kaçırmıştım ama o inatla bana bakıyordu.En sonunda ona bakıp yutkunduğum zaman konuştu.

Ren:"Şunu!Almak için eğildim."Bunu söylerken yanımda duran şortu alıp kalktı.Hala sırıtıyordu.Bende yataktan kalkıp az önce düşündüğüm saçma şeylerden dolayı kızardım.Nasıl bu kadar fesatlaşabilmiştim ki?Daha fazla bu boş olaya kafa yormamak için aşşağıda bekliyeceğimi söyledim.Oda onayladı.Sözde ona hazırlanması konusunda yardım edecektim ama o zaten kendisi hallediyordu.

Aşşağı indiğimde çok geçmeden oda gelmişti.Üstüne beyaz sıfır kollu bir tişört altınaysa diz kapaklarının birazcık üstünde,siyah bi şort giymişti.Siyah havlusunuda boynuna asmıştı.Kombini kırmızı gözlerine ve siyah saçını çok iyi bi şekilde uyuyordu.

Ren:"Eğlenicez."Elimi enseme koydum.Bundan pekde emin değildim.Kacchanın vereceği tepki beni korkutuyordu.

Ren:"Fazla kasıyorsun."

Izuku:"Elimde değil..."

Ren:"Pekala,hadi çıkalım."

Kapıyı açıp dışarı çıktığımızda yaptığımın doğru olup olmadığına bi türlü karar veremiyordum.Renle takılmayı istiyordum ama iç sesim yapmamamı söyleyip duruyordu.

Ren:"Ya gelmemi istemiyorsan söyle,hani çok kasmış gibi gözüküyorsunda?"

Izuku:"H-hayır!Ge-gel tabi ama korkuyorum sadece."

Ren:"Neyden korkuyosun?"O an kırmızı gözleri koyulaştı.Tüm mimikleri soldu.

Yanlış bir şey mi demiştim?

Benden hızlı yürüyüp arkasında bıraktığında kötü hissetmiştim.İstemeden yutkunmuştum.

Izuku:"Kötü bir şey dediysem özür dilerim..."

Ren:"Neyden korkuyorsun?"

Izuku:"Yine kavga çıkar diye..."

Ren:"Kahraman olacağını söylemiştin?Tartışmadan mı korkuyosun?"

Izuku:"Hayır,yani sadece-"

Ren:"Pf,çok üstüne gittim.Siktir et."Yanımda ettiği ilk küfürdü.Biraz şaşırmıştım.Sanırım sinirlendirmiştim.Kafamı eğdiğimde adımlarımı yavaşlattım.Ren önümden ilerliyodu ki yine birine çarpmıştım.Kafamı kaldırdım,yine rendi ama bu sefer bilerek çarpmamı sağladığına emindim.

Ren:"Üzüldün mü sen?"sırıtıyordu.

Izuku:"Seni kızdırdım,üzgünüm..."Kafamı yine eğmiştim ama o çenemden tutup kafamı kaldırmıştı.

Ren:"Boşver beni de ilerleyelim,hm?"Sırıtyordu.Sanırım sorun yoktu.Bende gülümseyerek onayladım.Birden bileğimden kaptı,ve önüne dönüp sahile doğru ilerlemeye devam etti.Benimde eşliğimle...

...

Eeed hadi oy alıyım MEPDL

Ayayay heycnlanıorm gittikçw ;}

~Tatil~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin